Hvor får jeg tak i "Multicontact 4mm Hollow Z plug"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor får jeg tak i "Multicontact 4mm Hollow Z plug"?

Hei!

Jeg skal kjøpe 2x2,5m QED Silver Anniversary XT bi-wire, og i begge ender vil jeg ha 4 stk Multicontact 4mm Hollow Z plug:

Jeg kan bestille alt fra www.hificables.co.uk, men det hadde vært greit om det var et sted i Oslo jeg kunne få dem raskere. Hvis jeg kan kjøpe kablene ett sted og pluggene et annet, er det ok, så lenge ett av stedene kan terminere ordentlig for meg.

Takknemlig for alle tips!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestill fra hificables.co.uk Hifiklubben som er forhandler av QED her i Norge har ikke engang muligheten til å terminere kablene skikkelig for deg, langt mindre terminere de med QEDs airolck system :?: Man skulle jo tro at de ønsket at kunden skulle få maksimalt ut av produktene de kjøper, men klubben er driter i det. De bruke bare disse enorme messing bananene som man kan skru på selv.
    Jeg har veldig god erfaring med hificables.co.uk de er super proffe og veldig serviceminded.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    bestill fra hificables.co.uk Hifiklubben som er forhandler av QED her i Norge har ikke engang muligheten til å terminere kablene skikkelig for deg, langt mindre terminere de med QEDs airolck system :?:
    Hehe, jeg har merket at Hi-Fi klubben kunne hatt bedre opplæring av de ansatte. Det var mye frem og tilbake da jeg var innom for å prøve å handle der.

Jeg har bestilt hos hificables.uk nå, og håper kablene dukker opp om ikke så lenge. I mellomtiden får jeg lide meg gjennom noen dager med den helt elendige lyden fra Cable talk 3.1 som jeg har fra før

Takk for kommentar!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •