Dynavoice M-85 cherry?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer CurSi0 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M-85 cherry?

Jeg skal kjøpe meg nye høyttalere som skal være så gode, og så billige som mulig (selfølgelig) og da fant jeg Dynavoice M-85 som det har blitt skrytt av gjentatte ganger, også her inne på forumet.
    Jeg tenkte å bestille denne, men ifølge prisguiden er det ingen norske forhandlere som har denne høyttaleren i cherry, noe som er ganske viktig for meg. Jeg tenkte da å bestille fra sverige, i NOK koster høyttalerene 2600 fra en svensk nettbutikk, i forhold til den norske prisen på ca 3000-3200. Men mitt spørsmål er da; Vil det ikke bli forferdelig dyrt å sende 60 kg høyttalere i posten? Vil jeg tape noe på det i forhold til å kjøpe i Norge?

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje denne kan hjelpe deg?

Jeg har tidligere sjekket med nettbutikker i oslo området hvor mye det vil koste å sende disse til Bergen. Da fikk jeg enten oppgitt en sum i prisområdet 600-700 kr eller "pakken er for tung til å sendes".

Newcomer MuD sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg fikk mine sendt fra Pcutstyr.no i Fredrikstad til Florø med posten, og det kostet ca 600 kr! veide 30 kg per kolli!

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte en mail til surround.no og spurte om de skulle ta inn Dynavoice M-85. Det hadde de ikke noen konkrete planer om, men det var ikke noe problem å skaffe dem til en billig penge, så de burde da skaffe cherry like lett som de andre fargene, så hør med dem.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpen alle sammen!
    Sitat Opprinnelig postet av MuD
    eg fikk mine sendt fra Pcutstyr.no i Fredrikstad til Florø med posten, og det kostet ca 600 kr! veide 30 kg per kolli!
    Da er jeg spent på å høre dine erfaringer med høyttalerene så langt!
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Sendte en mail til surround.no og spurte om de skulle ta inn Dynavoice M-85. Det hadde de ikke noen konkrete planer om, men det var ikke noe problem å skaffe dem til en billig penge, så de burde da skaffe cherry like lett som de andre fargene, så hør med dem.
    Jepp, jeg får ta kontakt med dem og høre! :wink:

EDIT: Fant ut at den webshopen jeg ville bruke, fynda.se, ikke sender til Norge. Siden jeg bor på vestlandet blir henting på svensk postkontor litt vel tungvint. Derfor bestilte jeg bare Dynavoice M-85 calvados fra www.digihome.no, som de sannsynligvis får inn 30.08. Var ikke dyrt heller, betalte med visa kr 3250, dvs ca 200 kr for frakt og porto på en pakke på 60 kg fra dør til dør!

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    også verdt å nevne www.ab-data.org . Holder til i Åsane. Spar 200 kr i frakt.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oyfinn
    også verdt å nevne www.ab-data.org . Holder til i Åsane. Spar 200 kr i frakt.
    Interresant, fra det jeg kan se her, har ab-data høyttaleren på lager faktisk! Da er det bare å avbestille hos digihome, og bestille hos ab-data!

EDIT: Det ser ikke ut som ab-data sender pakker! Det går bare an å velge "Service-Type: Hentes ABdata Nyborg" Jeg bor i Haugesund, å hente høyttalerene vil koste meg mer en 200 kr, + at bilen min ikke er stor nok. Får se om jeg kan få dem til å sende!

EDIT2: Ab-data er tom for M85, akkurat som de 17 andre webshopene jeg har sjekket. M85 er ikke ventet inn på lager før tidligst den 16.09 noen plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •