Forslag til Hjemmekino-receiver/forsterker (?)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til Hjemmekino-receiver/forsterker (?)

Heisann..

Jeg får snart fatt i et lite knippe penger, og vurderer å skaffe meg en hjemmekino-forsterker/receiver, siden jeg gjerne vil ha et komplett hjemmekino-lydsystem,og alt jeg har nå er en gammel NAD stereo-forsterker jeg gjerne skulle byttet ut...

som front høytalere i oppsettet har jeg tenkt til å bruke mine B&W CM1, bakhøytalere + centerhøytalere skal jeg gå til anskaffning senere(har ikke bestemt meg for hva enda, men det får jeg ta i en annen tråd :P). Men en av hovedtankene er jo da at jeg skal ha en receiver/forsterker som gir meg full utnyttelse av CM1'ene mine(jeg har fått høre at en del av budsjettforsterkerne vil gi meg dårlig utnyttelse av høytalerne)..

så her er det jeg ser etter:
    - helst til under 5500 kr (vet du om et godt valg til noen lapper billigere enn det, så gjør ikke det noe som helst )
    - ikke behov for 7.1, ettersom alt jeg vil investere i dette er 2 front, 2 bak + senterhøyt.
    - skal brukes til film OG musikk
    - ikke noe problem med tips om produkter fra sverige(fyndbørsen osv)

håper på en del tips(og evt linker)
    -Leslola

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her http://avforum.no/forum/receivere-forsterkere/39528-vurderinger.html er vel en tråd som skal passe deg bra :-)

Trådstarter har vel stort sett samme utfordring som deg?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •