Prisdiskusjon Pioneer VSX-AX4SI-S - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76
    Newcomer Totte sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Idag formiddag sendte jeg en mail til fyndbørsen om recieveren, og lurte på når den kom. Siden de hadde sagt 2 uker, og det er i morgen 2 uker siden den ble bestilt (25.08).

Da fikk jeg svar kl 11.30 at pioneer ikke klarte å levere, så de var redd for opptil 2 uker til. Men så halvtime etter det fikk jeg en ny mail, med takk for ordren, og at recieveren var sendt.

Hmm....ingenting er enda trukket fra min konto. Da må de i så tilfelle ha fått den på lager omtrent samtidig med mailen min da.....

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Totte: Kanskje du er heldig å får den gratis. Kanskje de tror det er trekt fra før, og de ikke trekker igjen. Da blir det kun moms. Rundt 2000,- for en slik forsterker hadde man vært fornøyd med.

Jeg ringte DHL igjen i dag, siden jeg fikk litt tid til overs, og de hadde lagt den av til hentig, og ikke utkjøring på ny adresse. Så det var flaks at jeg ringte igjen, ellers så ville jeg ha måttet vente en stund til.

Jeg hentet den i stedet, og nå står den pent innpakket i min stue, ventende på oppkopling.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    I går fikk jeg regning fra DHL på MVA og tollavgifter.

Total pris er som følger:
    Reciever med frakt til dør, Fyndbørsen: kr. 8109,-
    Innførsel mva: kr. 2002,-
    Eksp.gebyr toll/moms: kr. 300,-
    Total pris: kr. 10411,-
    Jeg fikk min regning fra DHL i dag, men der står det også "Importfortolling" som er 399,-. Fikk ikke du det?

Og hva er det for noe?

Total pris hos meg ble 11566,-. Dermed spart 3429,- på veiledende pris i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg fikk min regning fra DHL i dag, men der står det også "Importfortolling" som er 399,-. Fikk ikke du det?

Og hva er det for noe?

Total pris hos meg ble 11566,-. Dermed spart 3429,- på veiledende pris i Norge.
    Importfortolling er det samme som Eksp.gebyr på toll/moms, at beløpet er forskjellig kan kanskje ha noe med "lagerleie" å gjøre eller at dem har prøvd å levere uten at noen er hjemme

Sitat Opprinnelig postet av Totte
    Jeg har enda ikke fått mail om at min er blitt sendt fra sverige...

Men når jeg var inne på nettbanken, så er trekket fra fyndbørsen bare blitt borte, står ingen steder, og pengene er "tilbake". Noen av dere andre som har opplevd dette? Hvis fyndborsen hadde returnert de ville det jo stått der. Og hvis banken ikke godkjente det ville det oxo stått der? Men jeg er dønn sikker på at det ble trukket dagen jeg bestilte. Pussige greier. Er det lov å håpe at recieveren kommer, og at det ikke skjer noe mer....:twisted:

Når betaler med med Visa/Mastercard i en nettbutikk blir ikke pengene alltid trukket med en gang, men bare reservert. Hvis den som skal ha betalingen ikke bekrefter overfor dem som har betalingsløsningen at pengene skal trekkes, forsvinner reservasjonen etter tre dager. Hvis det har vært valutaendringer mellom reservasjon og trekk kan beløpet variere noe.

Newcomer Totte sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Totte
    Idag formiddag sendte jeg en mail til fyndbørsen om recieveren, og lurte på når den kom. Siden de hadde sagt 2 uker, og det er i morgen 2 uker siden den ble bestilt (25.08).

Da fikk jeg svar kl 11.30 at pioneer ikke klarte å levere, så de var redd for opptil 2 uker til. Men så halvtime etter det fikk jeg en ny mail, med takk for ordren, og at recieveren var sendt.

Hmm....ingenting er enda trukket fra min konto. Da må de i så tilfelle ha fått den på lager omtrent samtidig med mailen min da.....

Det viste seg å være feil at den ble sendt 7.9, etter mye mailing og forsøk på sporing fikk jeg endelig en riktig mail med sporingsnr og det hele en måned etter, og i følge sporingen ble den sendt fra fyndborsen 9.10. Deretter ble den liggende i oslo frem til 19.10, og jeg mottok den faktisk fredag 20.10. Så da gikk det 2mnd fra bestilling til levering.....det ble lenge gitt.

Så nå er jeg også en lykkelig eier av en AX4asi (Se tråden om AX4asi for hva jeg syns. Jeg betalte ca 8400 kr til fyndbørsen, og nå venter jeg bare på regingen fra DHL so ligger på ca 2500 tipper jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle som har fått de di sku. Å er fornøyde? Ska bestille jeg og.... fra fyndbørsen....... Noe jeg bør vite?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer også på en slik en. Kva fikk du te pris vovomann?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    12190 kr/st fikk jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vovomann vist det ikkje haster så mye me deg so vent noen dager og følg litt med her på forumet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leffa
    Vovomann vist det ikkje haster så mye me deg so vent noen dager og følg litt med her på forumet.
    Hva betyr det når det gjelder prisinformasjon?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    holder på å sanke inn litt priser fra diverse plasser. Så er muligt det blir et felleskjøp, men ingen ting er sikert enda. Venter svar på en del mailer.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...og det vil være AVforum som ev. administrerer dette felleskjøpet, så vi venter i spenning på de priser du klarer å samle inn leffa... Det er nok ikke så alt for mye å spare, men frakt og fortolling fra Sverige sparer en en del på ved å kjøpe samlet, og det blir nok også en liten kvantumsrabatt. Den som lever får se (følg med under "felleskjøp")!

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei... er det ingen som har hørt om prisavslag, er vel ingen som betaler veil.pris... Da jeg kjøpt min ax5ai-s, pruttet jeg den ned nesten 3000kr...

er vel bare å gå en runde på flere butikker, & be om pris tilbud... å så en runde til, å vips så går prisen drastisk ned...

Ellers lykke til med kjøp, har vurdert den sjøl... men trur ikke den vil fungere så mye bedre i stereo, enn den jeg har (noe jeg er ute etter)
    Vurderer heller en eller to effekt trinn, time will show :-)

Så håper dere vil legge ut erfaringer...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser avshop.no også har fått denne i sortemanget sitt, så kansje dei kan kome med en pris på en stor leveranse. Venter forsatt svar på en del mail fra diverse forhandlere i norge. Skal ringe dei tirsdag vist eg ikkje har fått noe svar i løpe av mandagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    venter i spening..........

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dei fleste eg har fått svar med på mail sier dei må snakke me pioneer og forhøyre seg der. Så lyte bare av vente litt.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •