Hjelp ang billig effektforsterker til Patos Lyric 402

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer Taskeladdn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp ang billig effektforsterker til Patos Lyric 402

Noen som har kjennskap til denne ? Trenger en effektforsterker til mine Patos Lyric 402..

Forandra liksågodt hele tråden... Var en som skulle selge meg en effektforsterker som ikke ble aktuell alikavel...

Grunnen til at jeg er ute etter en effektforsterker er at jeg hade bestemt meg for både høytalere og forsterker lenge.. Så forsterkeren ble bestillt og så kjørte jeg for å handle høytalere.. Men di jeg skulle ha, var utsolgt.. Så jeg endte opp med noen som forsterkeren sliter med.. Pluss ei tommar pengbok..

Og det er et hærk å sitte med et anlegg som i mine øyne er svindyrt.. Og ikke få utnyttet det.. Jeg har satt en øvre smertegrense på 3000 mere til bruk av gutterommet mitt.. (altså handle brukt)
    Hadde blitt overlykkelig om noen her hadde reddet meg ut av "dårlig" lyd tilværelsen min =)

Newcomer cv-arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Pxm900, er vel noe av det samme! Bruker den til å drive to subber så jeg kan ikke si noe særlig om lydkvaliteten, men et minus er at vifta bråker ganske brukbart. Høres godt hvis du har forsterkeren i samme rom. Hvis du ikke er allt for følsom for viftestøy så er det sikkert ikke noe i veien for å bruke den. Mange som ikke liker PA særlig godt her på forumet så det er sikkert litt delte meninger:razz:

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.. Fikk et par meldinger om at jeg burde styre unna han som skulle selge den.. Så jeg trur jeg holder meg unna =) hehe..

Hvis noen har lyst til å kvitte seg med en god effektforsterker billigt =) Så er det bare å skrive ivei =) hehehe...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rotel RB 1070 <-- Vil denne hjelpe til ? Trenger hjelp/svar ganske fort =) hehe

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Rotel'en vil nok sparke bra med liv i Lyric'ene ja . Rotelmuskler!

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taskeladdn
    Rotel RB 1070 <-- Vil denne hjelpe til ? Trenger hjelp/svar ganske fort =) hehe

Vil før jeg skriver vidre på dette innlegget si at jeg ALDRI har hørt rotel - patos kombo, MEN!

Jeg har skrevet litt med mannen "bak" Patos, i følge han selv bør man styre langt unna Rotel og NAD forsterkere til disse høytalerne da de "dreper" magikken i følge han, jeg aner ikke hvilke forsterkere han har testet av disse merkene.

Vil bare igjen understreke at jeg selv aldri har testet dette og at dette er direkte sitert hva han selv mener!

Er fortsatt godt mulig du (og sikkert mange andre) blir strålende fornøyd med denne komboen!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja.. No har e leita lenge etter musker som passer min pengebok.. Forsterkeren er kjøpt nuh.. Håper den kommer fram så fort som muligt =)

Hvis dette ikke skulle passe.. Så er vel den forsterkeren såppas lett omsettelig at jeg får solgt den fort.. Er bare så vanvitti irriterende å bruke så mye penger på anlegg.. Så er lyden langt fra optimal =) hehe...

Tusen takk for svar =) Alltid godt å få respons når dette er et tema jeg er ganske så nybegynner i =) Satser på at jeg blir dreven med tiden =)

Newcomer Donald sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taskeladdn
    Noen som har kjennskap til denne ? Trenger en effektforsterker til mine Patos Lyric 402..

Forandra liksågodt hele tråden... Var en som skulle selge meg en effektforsterker som ikke ble aktuell alikavel...

Grunnen til at jeg er ute etter en effektforsterker er at jeg hade bestemt meg for både høytalere og forsterker lenge.. Så forsterkeren ble bestillt og så kjørte jeg for å handle høytalere.. Men di jeg skulle ha, var utsolgt.. Så jeg endte opp med noen som forsterkeren sliter med.. Pluss ei tommar pengbok..

Og det er et hærk å sitte med et anlegg som i mine øyne er svindyrt.. Og ikke få utnyttet det.. Jeg har satt en øvre smertegrense på 3000 mere til bruk av gutterommet mitt.. (altså handle brukt)
    Hadde blitt overlykkelig om noen her hadde reddet meg ut av "dårlig" lyd tilværelsen min =)

Ved spørsmål ang. Patos så tror jeg du bør skjekke denne:

http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb...num=1143328775

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Vincent SP-331 passer godt til Patos.

HT

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for link.. Tok ei stund å lese igjennom di sidene der =) hehe..

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se etter en Doxa 70B eller SE. Kraftig, liten sak som sikkert driver Patos meget bra.

For eks denne: Kanskje litt dyr?
    http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=11374

Frakt til Norge koster 200 kroner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •