Kjøpe CDer via Amazon.com?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe CDer via Amazon.com?

Jeg er i beiten for noen cder som en kun få kjøpt i USA foreløpig, og har funnet noen på Amazon.com for ca 15 USD, men hvordan blir dette med levering, 200 kroners-grensa osv osv. Noen som har kjøpt fra Amazon.com?

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    200 kroners grensa gjelder jo derfra også, så 15 dollar går nok greit. Men de har vel ikke gratis frakt..?

De har jo også en hel masse "under-butikker" som selger gjennom Amazon, men der tror jeg prisen på frakt til Europa fort kan bli dyr. Synd, for jeg har funnet mange billige cd'er der.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg er i beiten for noen cder som en kun få kjøpt i USA foreløpig, og har funnet noen på Amazon.com for ca 15 USD, men hvordan blir dette med levering, 200 kroners-grensa osv osv. Noen som har kjøpt fra Amazon.com?
    Frakt er ikke inkludert i kr200-grensen, og legges kun til/regnes med hvis varen(e) i seg selv ligger over NOK200 i pris, så med dagens dollarkurs går to cd'er til $15 stk fint per bestilling.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestillt noe fra Amazon, men jeg foretrekker CD Universe (http://www.cduniverse.com). Er som regel litt billigere enn Amazon. Anbefaler http://www.xe.net/ucc/ for å finne ut om du må dele opp sendingen eller få de sendt samlet.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •