Oppo i Oslo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Oppo i Oslo

Newcomer Spagat sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Oppo i Oslo

Hei, folkens!

First time caller, short time lurker.

Jeg har klart å overtale madammen til at det er på tide å bytte ut vår gamle 32-tommers Sanyo-TV med en Flatskjerm. Yay!

I den anledning trenger jeg en dugelig DVD-spiller. Har sett at Oppo 971h får mye skryt her på forumet, så en sånn kunne jeg tenkt meg.

Mitt problem er dog at jeg bor i Spania. Og der finnes den ikke. Og Oppo sender faktisk ikke til Spania, etter problemer med forsendelser tidligere.

Men nå har det seg slik at jeg skal en svipptur til Oslo 16-17. august. Tenkte jeg kunne kjøpe en da og pakke i sekken hjem til Spania igjen. Jeg er dog litt presset på tid, slik at jeg har ikke anledning til å lete byen rundt.

Dermed blir mitt spørsmål (til slutt, og som hintet til i tittelen..) Hvor i Oslo kan jeg gå inn i en butikk og kjøpe meg en Oppo 971h?

Et relatert spørsmål: Jeg ser at Oppoen har analog subwoofer ut tilkobling. Kan jeg koble det til en rumperister og samtidig bruke coax ut til mitt Logitech Z-680 anlegg, eller er det slik at digital tilkobling "nuller ut" signalet fra analog?

Som dere skjønner er jeg helt grønn på dette området, og har heller ikke noe superanlegg å vise til. Men jeg synes Z-680en låter fett nok i vår lille stue. Og med en rr, vil det jo bli enda mer stas, forstår jeg... Så bear with me og på forhånd takk for svar...

Lydhør hilsen Tom

Ps: Dersom noen begynte å tenke på den grimme Ravi-sangen etter å ha lest tittelen på innlegget, beklager jeg det på det sterkeste.

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Datakjeden som har Oppo spillere. Datakjeden på Stovner har denne inne på lager. Send en mail til Stovner@datakjeden.no og hør om de kan legge av en til deg.

Evt gå inn på Datakjeden Stovner for å bestille en og hent den på postkontor i Oslo. Da sikrer du at den ikke er utsolgt når du kommer til Norge.

Newcomer Spagat sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, mskjold. Måker avgårde en mail og håper det går bra.

Beklager også at denne tråden ble startet i feil forum. Skulle jo vært på video, og ikke audio... ops:

Tom

Edit: Da var Oppoen lagt av på Stovner. Gleder meg til å se hvordan den tar seg ut på min gamle 32" Sanyo-TV. Så blir neste prosjekt å få en plasma i hus... hehe..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •