Hvilken butikkkjede holder DU deg til? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har stort sett holdt meg til Hi-Fi Klubben siden jeg kjøpte mitt første annlegg. Var jo julaften hver gang klubbavisa kom i postkassa. Kjøpte Cerwin Vega VS-10 for hardt opptjente penger. CD spiller og forsterker fikk min far byttet til seg for en flaske hjemmebrent hos en lokal alkis. Har fått utvidet horisonten litt siden den gang.

Fant noen gammle aviser i arkivet, uåpnet.

Active
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Har aldri eller kommer aldri til å holde meg til en butikk eller kjede. Norske forretninger har for lite utvalg til at noe slikt skal være mulig. Jeg har handlet av Hifiklubben, Hifi centeret, Lyric, Hifi Huset i Bærum, Infinite resolution, PM Audio, Audioaktøren, Audiofreaks, Audiocompaniet, High end, Trysil Elektroservice, MAMAS, Jorma Design og Svanå Miljøakustik i Sverige, Michael Wolff i USA, Henry O. Wolcott i USA, muligens fra David Elrod fra USA i nær fremtid. Jeg handler der ting blir billigst og der de har det jeg vil ha eller prøve. Å låse seg til en butikk eller kjede er ikke veien å gå om man vil ha mest for pengene og det man vil ha eller trenger for å få anlegget dit man vil.

Newcomer trymmen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder meg som regel til HIFI senter kjeden, både i Oslo , Bergen og Kr.sand har de en fantastisk service.
    Men faktisk har jeg også handlet endel på Komplett.no, men her er det snakk om mindre ting.
    Det viktigeste er jo at du handler en plass det betjeningen er trygge på seg selv, og ikke minst at du er trygg på dem.
    Service er faktisk det de skal leve av, og ingenting er vel bedre enn en som sier meningen sin.
    Noe som kan medføre at du nødvendivis ikke kjøper det dyreste i butikken, men det som passer ditt behov.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •