HIFI husets brukt sider

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HIFI husets brukt sider

Noen som vet om sidene for brukt utstyr hos HIFI huset stemmer med hva de faktisk har inne?
    Er de produktene de lister opp 'in house' eller annonserer de også for produkter som fortsatt står hos kunder?

Normalt ville HIFI huset selv svart på dette, men de er på sommerferie :grin:

A

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du må bare ringe for å høre, mye der har stått i et år tror jeg....

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifihusets bruktsider er på ingen måte representative for hva de har inne i butikken. Jeg tror ikke bruktsidene har vært oppdatert det siste året...
    Hifihuset svarer sjelden på mail. telefon eller personlig fremmøte er best.
    Forøvrig ikke så rart du ikke har fått svar idag - de er stengt på mandager.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Hifihusets bruktsider er på ingen måte representative for hva de har inne i butikken. Jeg tror ikke bruktsidene har vært oppdatert det siste året...
    Hifihuset svarer sjelden på mail. telefon eller personlig fremmøte er best.
    Forøvrig ikke så rart du ikke har fått svar idag - de er stengt på mandager.
    Lite proft spør du meg..

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forsøkte meg på en telefon selvsagt, men de har tatt sommerferie fra idag av :roll:

A

Edit: Ja, det er rimelig spesielt med stengt på mandager, men det har vel råd til det regner jeg med :-P

Men da er det heller liten sjangs for at de jeg har sett på brukt siden deres på nettet fortsatt er tilgjengelig hos 'huset'?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Lite proft spør du meg..
    Det kan så være, men det er ikke det vi diskuterer her...
    Hifihuset er helt klart ikke den mest ryddige og proffe butikken sånn utad mtp. demorom, nettsider, kort ventetid i telefonen osv. men det har meget bra produkter til en meget bra priser, er fleksible mtp. innbytte og Andrè er veldig hyggelig og kunskapsrik når du først får tak i han.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Det kan så være, men det er ikke det vi diskuterer her...
    Hifihuset er helt klart ikke den mest ryddige og proffe butikken sånn utad mtp. demorom, nettsider, kort ventetid i telefonen osv. men det har meget bra produkter til en meget bra priser, er fleksible mtp. innbytte og Andrè er veldig hyggelig og kunskapsrik når du først får tak i han.
    Service og hyggelige folk er vel noe av det viktigste, bortsett fra selve produktene selvfølgelig ;-)
    Har aldri hatt noe med HIFI-huset å gjøre tidligere, men jeg har lest mye positivt om dem :grin:

A

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kun positive opplevelser med Hi-Fi Huset; meget bra kundeservice (i min erfaring).

-Eneste er at nå for tiden forventer man gjerne at en butikk/et firma også har en god og oppdatert webside, og at man like enkelt får svar på e-post som på telefon, og her skorter det fælt.

Men du får ringe når de er tilbake.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg får se om de har noe tålmodighet på apoteket jeg kan smøre på mens jeg venter :-P

Men etter svarene å dømme så er jeg ikke superoptimistisk, tror ikke det jeg så fortsatt er i 'huset'.... Litt irriterende at de heller ikke skriver prisene på bruktsiden.

A

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har sin måte å drive business på.. Han driver stort og satser på lave priser.. og er omtrent alene så vidt jeg forstår. Han har sikkert ikke tid selv til å drive nettside og svare på mail.. tipper han hadde fått masse e-post hver dag..

Det eneste jeg virkelig misliker ar at han ikke får ryddet opp i demorommet. Og at han ikke bruker Roksan til demo.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Det eneste jeg virkelig misliker ar at han ikke får ryddet opp i demorommet. Og at han ikke bruker Roksan til demo.
    Helt enig. Mtp. hvor mye kostbare lekesaker han selger burde han unne seg et skikkelig demorom for lyd og bilde. Hvis han på en magisk måte hadde klart å rydde opp inngangspartiet slik at mer enn to personer fikk plass i butikken av gangen så hadde andrè hatt en av Norges beste sjapper.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror Andre rett og slett har for mye å gjøre. Var innom der for å betale noe sist fredag (midt i fellesferien), og telefonen kimte konstant samtidig som kunder kom i butikken. Kona hans (?) fortalte at de har sett etter større lokaler, men ikke klarte å finne noen som passet. De har også prøvd eget logistikk lager for nye varer, men det fungerte heller dårlig.

Antar han kunne ansatt flere, og utvidet litt. Fått et bedre demorom (selv om idelogien om å prøve utstyret hjemme fungerer bra IMO), men så spørs det om han hadde kunne gitt de gode prisene han holder. Se på andre butikker som bruker mye penger på butikk, kundeservice og webside, så ser man at det ofte ikke er snakk om spesielt gode priser, så fremt det ikke er utstyr med kunstige høye priser i utgangspunktet.

Men vet i allefall hva man betaler for på butikker som Hifi-klubben som notorisk nekter å gi noe rabatt på deres fullprisvarer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •