hjemmekino pakke til max 12 tusen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjemmekino pakke til max 12 tusen

Skal ha ordentlig lyd i hjemmekinoen min og vil derfor kjøpe en surround pakke til rundt 10-12 000 kr. Har tenkt litt på dette tilbudet:

http://www.bmaudio.no/default.asp?mn...g=Info&pID=285

Jeg håper noen kan si meg hvor lurt dette er, kanskje noen har erfaring med produktene, eller at dere kommer med forslag til andre tilbud der jeg kan få mer for pengene. Jeg er ikke interessert i å betale noe særlig mer en 12 000.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til avforum!

Hvis du ikke har hørt klipsch før så ville jeg gjort det før et kjøp. Min erfaring er at klipsch har litt spesiell lyd som noen elsker og andre liker mindre.

Det virker som kino står i høysetet, og hvis du ikke hører mye på musikk så tror jeg SVS kan være noe for deg. Sjekk ut deres sett på http://www.lsound.no/?side=info&id=2186 - og der det står 2.0 Stereo Par velger du 5.1 m/PB10-NSD. Kommer på 11 tusen da, og du må ha forsterker i tillegg, men du trenger nok ikke all verdens på disse. Suben spiller ihvertfall helt vilt i hjemmekino. Bare et hint som falt med inn.

Du har ihvertfall kommet til rett plass for å få hjelp, er mange som har peil her.

OG: Emnetittelen din sier ikke mye om hva tråden handler om. Døp dem om til noe annet. F.eks. hjemmekino pakke til max 12 tusen eller lign.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg glemte å presisere at det er kun film det er snakk om, ikke musikk.

Når jeg velger 5.1 m/PB10-NSD får jeg opp 8792 kr, men om det er rett gjør jo ikke det noe.

Bare å komme med flere gode forslag her..

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av l.i.l
    Ja jeg glemte å presisere at det er kun film det er snakk om, ikke musikk.

Når jeg velger 5.1 m/PB10-NSD får jeg opp 8792 kr, men om det er rett gjør jo ikke det noe.

Bare å komme med flere gode forslag her..
    er vel pris uten moms det.. du må dra litt rundt å høre på forskjellige anlegg. begge disse er jo et bra alternativ.. Men hva liker du? jeg hadde valgt patos og harman kardon uten tvil men det er meg..

du må høre på forskjellige anlegg, er ikke noe annet å gjøre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •