NAD T752 hjemmekinoforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD T752 hjemmekinoforsterker

Heisann.....

Er rimelig ny innen Hjemmekino området, men prøver så godt jeg kan. Jeg skal om ikke altfor lang tid gå til innkjøp av Hjemmekino forsterker. Har forhørt meg litt, og funnet ut at NAD kan være noe å satse pengene på. NAD T752 er den dyreste jeg kan ta meg råd til. Som høytalere bruker jeg Eltax Millenium 500. Kjører enda bare i Stereo, men høytalere vil tilkomme etter hvert. Det jeg da lurer på er om denne forsterkeren vil dra disse høytelerne? De er ca 250w.

Å ja jeg veit at folk ikke liker Eltax, men det er det jeg har, og jeg er faktisk veldig fornøyd. Så la oss ikke diskutere akkurat det for mye

Så hva er dommen? Vil denne forsterkeren klare jobben?

Intermediate SnOopy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og Velkommen til forumet.

Nad T752 er et meget bra produkt som gir deg det du betaler for.
    Spørsmålet er om det er det rette for deg. I din pris gruppe (6000) er det flere harde konkurenter.

Yamaha RXV740RDS til 5490,- eller Harman Kardon AVR3550 til 5849,- for å nevne noen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt en del på NAD fra før (ikke denne) så jeg har blitt litt forelsket i dem. Så spørsmålet er ikke først og fremst om dette er den rette for meg, men om den er kraftig nok til å dra de nevnte høytalerne bra. Det samme gjelder jo for de andre lternativene som ble nevnt også. Så hva sier dere?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt kombinasjonen T752 og Millenium 500, men basert på erfaringer med min egen T752 og og et par Millenium 500 jeg eide selv en gang i tiden vil jeg svare: Ja, den klarer å dra disse høyttalerne.

Det letteste ville jo vært å deponere på en T752 hos din lokale HiFi-Klubben og prøve kombinasjonen selv noen dager. Så lenge du selv blir fornøyd er alt ok

Vil forøvrig henge meg på SnoOpy's anbefaling om å prøve de to andre forsterkerne dersom du har mulighet til det. Dersom du liker lyden fra NAD tror jeg imidlertid ikke du blir skuffet over T752.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker for tipsene... Ender nok opp med en NAD ja, men skal høre på noen andre i den prisklassen også... Er nok ikke dumt!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

joa..

Jeg tror det vil komme en Nad t753 etterhvert og!
    Men t752en er jo ganske rå da.

Go Nad!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •