www.Shopallmonster.com - Tilbyr rabatt til Avforums medlemmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

www.Shopallmonster.com - Tilbyr rabatt til Avforums medlemmer

For kort tid siden fikk jeg min nye dvd spiller og jeg syntes i den forbindelse at jeg kunne spandere på en ny coax kabel, da den jeg har brukt er en navnløs billigkabel til en hundrings. Monstercable er jo veldig stivt priset i norge, så jeg bestemte meg for å prøve lykken i en amerikansk nettbutikk. Bestilte denne til 70$. Internasjonal frakt er på 29$, det kan koste noe mer ved store bestillinger. Med frakt, moms og fortolling kostet det meg 700kr. I norge koster samme kabel 1200,- så her er det penger å spare. Synes leveringen var ganske rask også, det tok 6 dager fra jeg bestilte til det kom hentelapp fra postkontoret :grin:

Denne butikken kan ihvertfall trygt anbefales for deg som skal kjøpe monstercable :wink:

edit: Skal bestille noe mer snart og fikk 10% rabatt på en ordre på ca 200$ etter å ha sendt en mail til kundeservice :grin:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå fått en kontaktperson i denne butikken, og har også nevnt at det kanskje kan være flere potensielle kunder her på forumet. Han jeg har snakket med heter Ross Bonar og har følgende e-post adresse: rossb.shopallmonster@hotmail.com. Han har også sagt at Avforums medlemmer kan få rabatt på forespørsel ved å sende han e-post. Du bør da sef nevne i e-posten at du er medlem :wink:

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra! Skal sterkt vurdere dette tilbudet!

Newcomer Raymond sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe! Jeg er også på leting etter en coax-kabel og den siden fortjener visst en titt!
    Mvh Raymond

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •