Råd å få?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Råd å få?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Råd å få?

Har en 37t lcd hd klar fra Philips. I slutten av juni får jeg en multimedia pc fra FujitsuSiemens - helt fersk utgave - stue typen. Tenkte så å fylle på med et par gode høytalere til min antikvariske akai forsterker eller et breiere opplegg med ny forsterker også. Er usikker på om jeg vil gå sålangt som til 7.1 da stua er full nok av greier som det er. Har ikke brukt mye tid på research enda siden det er 14dgr til pc'n kommer. Hva burde jeg gjøre egentlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question ...da blir det vel bare høytalere da....eller...

Ser mange diskusjoner i forumet der receivere diskuteres, men strengt tatt trenger jeg ikke det da htpc-n har både tv og radio, gir hd- output + opptil 7.1 dekoding, og leverer dette i optisk, koaks, og annet. Da trenger jeg vel bare en effektforsterker + høytalere. Derfor tenkte jeg - den gamle 80talls Akai kanskje den kan drive noen moderne høytalere med god lyd basert på input fra pc-n. Siden jeg er litt lat så jeg etter noen pakker, men alle de er jo med receiver og cd og dvd osv, og det har jeg jo. Om jeg skulle prøve dette med den gamle, hva slags høytalere trenger jeg - jeg aner jo ikke noe om effekten på den....eller andre detaljer. Ta den med i en butikk og be om å prøve den?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •