Hjelp til å velge budget receiver ønskes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til å velge budget receiver ønskes

Hei,

Har tenkt å handle receiver fra USA, hadde egentlig bestemt meg for denne: http://www.hifiklubben.no/show.php?f...roduct=avr1804 Inn til Norge for 4000.-

Men så kom jeg over denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?acti...&view=detailed Inn til Norge for 3500.-

Det er spesielt Denonens "Video up-conversion" som frister, siden jeg skal hive på en del forskjellige videokilder. Men siden Pioneer'en er såpass mye dyrere i norge enn Denonen, så lurer jeg på om jeg har kommet over et "røverkjøp" her? Noen som har noen idè?

Edit: Glemte neste at det kan ha noe å si hva de skal drive: http://www.komplett.no/k/ki.asp?acti...&GrpID=10&s=pl

Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er klar over at USA har 110volt 60hz strøm og amerikanske produkter kan ikke brukes her uten en transformator?
    En transformator til 230volt 50hz som leverer nok strøm til en forsterker gjør at totalen blir dyrere enn å kjøpe i Norge.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magking
    Du er klar over at USA har 110volt 60hz strøm og amerikanske produkter kan ikke brukes her uten en transformator?
    En transformator til 230volt 50hz som leverer nok strøm til en forsterker gjør at totalen blir dyrere enn å kjøpe i Norge.

Stemmer nok det. Dessuten; hvor skal du henvende deg ved evt. reklamasjon/reparasjon? Dette virker elt uforståelig for meg; ok, du sparer 1 laken, men du verden så mye bedre det er å ha en butikk å henvende seg til.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde tenkt å bestille den sammen med en projektor, en tusenlapp her og en tusenlapp der osv. Apropos det, går ut fra at dere mener det bare er Denon'en som er et alternativ? det var jo tross alt nesten 3000 å spare på å kjøpe Pioneer'en fra USA.

Edit: Trodde de fleste leverte international powersupply i disse dager?
    Edit2: Ja, der så jeg den lille skriften, takk for tipset. ops:

Men, kan noen si noe om hvilken som er best?

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Jeg hadde tenkt å bestille den sammen med en projektor, en tusenlapp her og en tusenlapp der osv. Apropos det, går ut fra at dere mener det bare er Denon'en som er et alternativ? det var jo tross alt nesten 3000 å spare på å kjøpe Pioneer'en fra USA.

Joda, men du må jo ut med 2 laken i en anstendig omformer.. litt bortkastet å drive slik, når vi har så mange gode butikker her i Norge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •