Kundeservice hos Avshop.no? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 50
    Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Måtte vente lenge på Screengoo og radioshack, fordi det ikke fantes på lager, men dette fikk ikke jeg beskjed om og ventet ca 3uker før jeg fikk dette, og fikk ingen forklaring på hvorfor det tok lang tid før jeg spurte om hva som var grunnen til det..

Men nå har jeg fått det, og det var jo ikke AVShop som var grunnen til at det tok tid, men de kunne ha sendt en mail med info om at det kom til å ta tid siden varen ikke var på lager.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppfølging er viktig.. :?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. jeg har foreløbig bare gode erfaringer med Avshop. Det er litt skremmende att nesten alle 20 som har svart på denne tråden har negativ erfaring. I mitt tilfelle har jeg gjort mye unna pr. tlf med daniel og dette har fungert smertefritt.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spør av ren nysgjerrighet:

- Hvor stort lager har AVShop?
    - Hvor mange ansatte er det i AVShop?
    - Har noen vært i kontakt med andre enn Daniel når det gjelder hendvendelser?

Spørsmål jeg tror mange er interessert i å få svar på. Jeg kommer nok til å handle av dem uansett, men satser på å få hentet direkte på lageret!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    personlig synes jeg kundeservicen er veldig ræva etter min erfaring.
    sitter med følelsen av å måtte være talerøret mellom avshop produsent.
    dvs at kommer der ett hinder er det kunden selv som må finne løsninger!

baserer dette på min retursak som enda ikke er gått i boks, er vel nærmere 2mnd
    siden de mottok prosjektoren no eller no, fremdeles ikke fått pengene. noe som er produsenten sin skyld siden de ikke får fingrene ut av lomma å får kreditert den, men er som sagt jeg som må ringe og purre til produsent osv!

edit:
    Daniel om du leser dette, vennligst svar meg på mailen min...
    Vet ikke hele historien din, men du har min sympati på ventetiden. LA det være helt klart att det er avshops oppgave og sørge for att du får tilbake pengene dine. Har du tatt opp dette pr. telefon med daniel eller noen andre.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg spør av ren nysgjerrighet:

- Hvor stort lager har AVShop?
    - Hvor mange ansatte er det i AVShop?
    - Har noen vært i kontakt med andre enn Daniel når det gjelder hendvendelser?

Spørsmål jeg tror mange er interessert i å få svar på. Jeg kommer nok til å handle av dem uansett, men satser på å få hentet direkte på lageret!

Daniel er så kalt salgssjef. mener å huske att han sa de var ca 5-6 ansatte
    De har varene på ett varehotell på alna.Det er ganske mange produkter der etter hva jeg så når jeg var der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt lerret på avshop og fikk varen raskt levert. Eneste minus var at budtjenesten tok kontakt ETTER at han hadde vært hjemme hos meg og satt fra seg esken utenfor døra. Hadde vært greit å få beskjed litt på forhånd.

Ellers ingen problem med betaling, og fikk raskt svar på mail da jeg hadde spørsmål om varen.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Daniel er så kalt salgssjef. mener å huske att han sa de var ca 5-6 ansatte
    De har varene på ett varehotell på alna.Det er ganske mange produkter der etter hva jeg så når jeg var der.
    Høres bra og betryggende ut, fint å høre..

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Vet ikke hele historien din, men du har min sympati på ventetiden. LA det være helt klart att det er avshops oppgave og sørge for att du får tilbake pengene dine. Har du tatt opp dette pr. telefon med daniel eller noen andre.
    all komunikasjon er gjort via mail, har vel ca 40 mailer fram og tilbake=)

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da regner jeg med mitt problem løser seg..
    Fikk idag tidlig endelig svar fra avshop. De beklager sen tilbakemelding, og sier problemet oppsto pga leveringsproblemer fra Radio shack. De har nå fått et nytt parti med radio shack, og siden jeg ikke har fått pengene mine tilbake etter avbestillingen valgte jeg å kansellere kanselleringen min
    Det jeg synes er dårlig av avshop er hvorfor de ikke har noe system hvor man kan se om varen finnes på lager og når er forventet inn igjen.. Jeg vet det er flere andre nettbutikker som har dette. Kundeoppfølgingen var i mitt tilfelle desverre også altfor dårlig.

Så da håper jeg lydmåleren skal være i min hule hånd om en dag eller to slik at jeg endelig kan begynne å kalibrere litt...

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Nettdata sin kundeservice er i alle fall hinsides hva vanlige nettbutikker kan tilby.
    Gode pakketilbud får en også hos dem.
    Dette er min umiddelbare erfaring også. Makan til hjelpsomme og service-innstillte folk skal man lete lenge etter Det er overhodet ikke tvil om hvor jeg kommer til å handle heretter!

On topic: Har ikke noen særlig negativ erfaring med AVShop heller. Har handlet hos de ett par ganger nå, og det har stort sett gått greit. Bestillte Hdmi kabel for en tid tilbake sammen med radioshack, og det tok litt tid før kabelen kom. Senere bestillte jeg lerret, og det var på døren svært fort.
    Men de bør legge til mulighet for oppkrav, for jeg er ikke fornøyd med å måtte vente på varer som allerede er trukket fra konto...:|

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har shacken funnet veien til mitt hjem Så nå begynner kalibreringen..
    Poster resultatene her: http://avforum.no/forum/showthread.p...0&page=1&pp=20

Utifra det lille jeg har prøvd, ser det ut til at jeg har MYE jobb foran meg...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er glad jeg leste dette,for med så elendig kundeservice er avshop uaktuell for meg.
    Skulle tro denne daniel er kameraten til eieren,og at markedskommunikasjon er en klasse han sov i.
    Forhåndsbetaling har jeg null problemer med,så sant varen blir send umiddelbart etter at betaling er registrert.
    Det er faktisk et stort problem i bransjen at postoppkrav ikke blir hentet.
    Thriz

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter nå og venter på varene mine som jeg bestilte for over 2 uker siden. Dreamscreen lerretet er nesten 1mnd forsinket og betalingen min ble ikke registrert i systemet slik at jeg fikk purring etter 1 ukes tid og måtte ringe for å oppklare saken. Jeg hadde gledet meg til å se fotball VM på storskjerm, men når lerret kommer på lager 8.juli tviler jeg på at det kommer frem til meg innen finalen 9.Juli

Edit: Så på avshop siden at Epson TW600 ikke ankommer lager før 1.Juli, dvs at jeg ikke får den før om hvertfall 1 uke. Hvorfor i h***** får man ikke beskjed om det???Da jeg bestilte sto det 3-5 dagers levering fra leverandør. Hadde jeg visst på forhånd at jeg måtte vente 3-4 uker på varene mine ville jeg handlet et annet sted, vurderer faktisk å avbestille og handle hos nettdata istedet :-x

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt både pj og lerret hos avshop og hentet på lageret på Alnabru. Det har fungert utmerket. Lagt inn bestilling på formiddagen og hentet på ettermiddagen. Jeg har forøvrig ikke hatt problemer med kundeservicen: måtte ha skrueadaptere til opphenget, sendte mail og fikk svar umiddelbart fra Daniel. Han gav beskjed til deres leverandør som igjen sendte dem og jeg hadde dem i posten et par dager etterpå! :grin:

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz.

Samme erfaring har jeg også. Ble lovet levering innen en dato og pengene ble trukket, og så kom ikke varene. For meg var det svært viktig at jeg fikk varene til tiden og ga beskjed om dette. Har etter dette ikke handlet noe mere hos AVShop og kommer trolig ikke til å gjøre det heller med slik negativ omtale de får her.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte lerrett på avshop. Og det kom til den tiden det var avtalt. Det var bestillingsvare og tok noen uker ekstra, i bestillingen sto det 2 uker, men tok vel nørmere 3 men da fikk jeg beskjed at det ble litt forsinket iforhold til det som var avtalt. Etterbestilte DVE DVD'en og den ble levert på 2 dager. Har fått raske svar på mail så jeg har bare gode erfaringer med Avshop.

Det eneste rotet jeg fikk var med budfirmaet som skulle levere varen, de rota en del, men det er tross alt ikke Avshop sin feil.

Men det er veldig uheldig for de som har dårlige erfaringer. Håper slikt kan rettes opp.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke handlet mye på Avshop, men fra de 2-3 gangene jeg har kjøpt noe der, har jeg selv bare hatt gode erfaringer, og kommer sikkert til å handle mer fra dem i tiden fremover også.

Ser ellers ut til etter diverse innlegg her at enkelte ting ved nettbutikken kan forbedres noe, og det er vel stort sett lagerstatus og forventet leverings info om produktet er på lager eller når de eventuellt kommer inn på lager fra underleverandører som vel er mye av problemstillingene rundt missnøyen.

I slike tråder som dette er det vel stort sett de neggative hendelsene som får mesteparten av oppmersomheten, så jeg synes det er litt dummt å høre om de som styrer unna kjøp og salg fra en slik nettbutikk bare fordi det finnes noen som har neggative erfaringer med å kjøpe populære produkter som det går tommt for på lager og som Avshop er avhengig av riktig informasjon fra sine underleverandører for å kunne informere kunden på en god måte.

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet lerret for en tid tilbake og nå nettopp min nye HD72i for noen uker siden. Begge gangene har varene bare plutselig dukket opp. Ingen endring i status på ordren (Lagt i Bestilling) og ingen sporingsinformasjon. Nå sist mailet jeg Daniel som skulle sjekke status på bestillingen da den ble liggende vel lenge som Lagt i bestilling, men fikk ikke noen tilbakemelding, purret, og fikk samme dagen PJ i posten sånn plutselig. Sendte da selv melding til AVshop at varen var mottatt...

Med lerretet var det det samme, det dukket bare plutselig opp, og ved purring på levering visste AVshop svært lite selv om jeg fikk varene mine.

Så jeg er fornøyd med AVshop som nettbutikk, men føler de har et elendig logistikksystem. Liker å vite status på bestillingene mine og få tracknummer etc..

Cyberdog

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Jeg sitter nå og venter på varene mine som jeg bestilte for over 2 uker siden. Dreamscreen lerretet er nesten 1mnd forsinket og betalingen min ble ikke registrert i systemet slik at jeg fikk purring etter 1 ukes tid og måtte ringe for å oppklare saken. Jeg hadde gledet meg til å se fotball VM på storskjerm, men når lerret kommer på lager 8.juli tviler jeg på at det kommer frem til meg innen finalen 9.Juli

Edit: Så på avshop siden at Epson TW600 ikke ankommer lager før 1.Juli, dvs at jeg ikke får den før om hvertfall 1 uke. Hvorfor i h***** får man ikke beskjed om det???Da jeg bestilte sto det 3-5 dagers levering fra leverandør. Hadde jeg visst på forhånd at jeg måtte vente 3-4 uker på varene mine ville jeg handlet et annet sted, vurderer faktisk å avbestille og handle hos nettdata istedet :-x
    Hei, hvorfor ikke handle Pj hos komplett data? jeg fikk min derifra for 2 uker siden, det tok 2 dager, suveren service å levering.......

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •