CAV på auksjon hos Netthandelen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Jeg både har og selger Cav dp10, må si meg imponert over bassen, mens skuffet over "satelittene" som er gulvhøytalere. Byggekvaliteten er bra, men er vel begrenset hva man får som lyd ut av 3" mellomtone. Ble forøvrig bedre lyd når jeg koblet de på min t-amp.

hvis noen skulle ha lyst på ett sett og har mulighet for å hente i østfold, så kan jeg matche netthandelen på sammenlagt pris (frakt pluss gebyr).
    Ser de blir omsatt for kr. 1.300,- og opover inkl. frakt og espedisjonsgebyr... Er det verdt de pengene?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei, de er ikke verdt 1300kr. Hadde tenkt å selge de til 1200, men etter litt testing så er de ikke verdt mere enn tusenlappen og det er det jeg selger de for også, under dette er det ikke langt til jeg taper penger.

Svakheten er forsterkeren til satelittene, den virker litt for svak også kutter den bassen litt for høyt. Med t-amp så spilte høyttalerene mye bedre og med litt mer kraft i mellomtonebassen + generelt bedre over hele spekteret. Men sub'en på 6,5" imponerer meg faktisk til å være en så liten sak.

Ang byggekvaliteten er den ganske god og settet er tilsynelatende ment for å være ett designersett til tv. Musikk egenskapene er ikke så gode, men til tv og film fungerer det langt bedre enn de aller fleste tv'er vil jeg tro. SRS effekten har jeg kun testet på musikk og den virker i den grad at lyden kommer fra alle kanter, så blir spennende å se hvordan det fungerer til film som en slags stereo surround.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •