Hva kan man forvente å få for Cerwin Vega DC15?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva kan man forvente å få for Cerwin Vega DC15?

Har et par pent brukte Cerwin Vega DC15 jeg vurderer å selge. Hva kan man forvente å for dem? Aldri skiftet elementer på dem og de fremstår utsendemessig som meget strøkne. Selger jeg dem har jeg også en NAD 2700 effektforsterker jeg skal selge.

Bruktpriser har jeg ikke så mye peiling på, men er det nesten ikke noe penger å hente i å selge det blir dem plassert i gutterommet på garasjen.

PS: samboeren har kastet dem ut av stua og kjøpte heller inn Dali Concept 8...

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg solgte mine for 4500,- men det var for ca. 8-9 år siden....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gamle cv går faktisk ikke så mye ned i pris om de er fint brukte. Dc serien går fortsatt for å være veldig gode party høytalere. Klarer nok fint 4000 for de om de er veldig strøkne. Selges stadig cv på finn.no og qxl.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Håkon sier, de ligger på rundt 4000kr! Og dette er god pris! Men er jo også gøyale høyttalere .

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Som Håkon sier, de ligger på rundt 4000kr! Og dette er god pris! Men er jo også gøyale høyttalere .
    For den summen ville jeg ha solgt dem. Litt dumt å si kanskje, men utsende messig kan man si at dem er i tilnærmet ny "skikk."

Og ja, det er helt klart gøyale høytalere! Hatt veldig mye gøy med dem, men samboeren har fått igjennom å pusse opp stua og da passer de ikke inn i planene... :?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    For den summen ville jeg ha solgt dem. Litt dumt å si kanskje, men utsende messig kan man si at dem er i tilnærmet ny "skikk."

Og ja, det er helt klart gøyale høytalere! Hatt veldig mye gøy med dem, men samboeren har fått igjennom å pusse opp stua og da passer de ikke inn i planene... :?

Er nok bare å legge dem ut for salg til den prisen da .. Mange som får den prisen for dem asså. Jeg hadde aldri betalt så mye for dem, men så er ikke jeg den som er mest fan av DC serien heller da.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cervin Vega er såpass populært at 3500-4000,- bør ikke være noe problem hvis du treffer den rette... Og jeg vet alt om samboere/naboer og Cervin Vega ja... ...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Cervin Vega er såpass populært at 3500-4000,- bør ikke være noe problem hvis du treffer den rette... Og jeg vet alt om samboere/naboer og Cervin Vega ja... ...
    Jeg har leieboer. Gikk greit når jeg var singel og hadde leieboer som også var det. Han var dessuten like glad i feste som meg, så han ble like godt med. Men dette ble litt off-topic.

For prøve å annonsere dem på finn.no. Må bare få tatt noen bilder først av alt som skal selges. Er i utgangspunktet er et komplett hjemmekino anlegg med Nad reciver, Nad effekt forsterker og CV senter. Noen ide om hvor ellers det er mange treff på annonsene?

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    For prøve å annonsere dem på finn.no. Må bare få tatt noen bilder først av alt som skal selges. Er i utgangspunktet er et komplett hjemmekino anlegg med Nad reciver, Nad effekt forsterker og CV senter. Noen ide om hvor ellers det er mange treff på annonsene?
    Hva med AVtorget her på forumet? Det er gratis, i likhet med audiophile og hifi-sentralen sitt. Jo flere, jo bedre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •