Marantz SR7300 og Acoustic Energy-pakke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz SR7300 og Acoustic Energy-pakke

Hallo alle sammen!

Jeg har fulgt med på forumet en liten stund nå, og må si at jeg har plukket opp mang en pointer her! Det er tydelig at det her er folk med kompetanse, noe jeg tenkte jeg skulle være så frekk å benytte meg litt av...

"Hjemme i lia" har jeg nå planer om å rigge til et "gutterom". Prosjektor og tilhørende ting er allerde i boks, men jeg klarer ikke helt å finne ut "det beste av det beste" innenfor det jeg har lyst på.

Jeg har lyttet på flere anlegg, og må si at jeg synes at en Marantz SR7300 reciever sammen med en Acoustic Energy-høytalerpakke (http://www.acoustic-energy.co.uk/pro...dspeakers.html) fra Rolfs høres bra ut.

Så surrete som jeg er greide jeg å ikke få med meg produktnavn/spesifikasjoner på AE-høytalerene, men det var en pakke med senter, "store" (ikke bokhylle)-fronter, bokhylle-size bakhøytalere og en subwoofer for 15.000. Forsterkeren skulle de ha 10.000 for.

Egentlig siklet jeg etter et Klipsch-anlegg (Refernence-serien) som jeg lyttet til. Navnet på denne greide jeg heller ikke å få med meg, men samme antall høytalere som AE-pakken skulle gå for rundt 30.000. Men dette var litt utenfor budsjettklassen.

Bottom line: Noen som har erfaring med SR7300? Noen som har erfaring med de dårlig beskrevne AE-høytalerene, evt. AE-høytalere generelt? Hva med prisene til Rolfs?

Uansett - gutterom vil det bli, og dette skal bli moro!

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.
    Jeg har Aegis Evo 1 som front, Evo 3 bak og den center høytalleren.(Som antagligvis er det du har fått tilbud om...)

Spiller greit nok det. Bruker en Sony forsterker som Rolfs anbefalte og 2 stk Dali 10" bassere....
    Hatt de et år nå og ser veldig mye film og hører litt på musikk.
    Pga naboene kan ikke jeg skru opp noe særlig men bra til film og greit til musikk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •