Lsound

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Lsound

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lsound

Dette må bare fram til folket, Lsound ER den beste butikken på kundecervice!
    Skal du ha deg subwoofer, så er det der du vil kjøpe den!

Jeg har hatt en del små (og noen større) problemer med en SVS PC-Ultra, deriblandt et totalhavari fra elementets side(som for øvrig var min egen feil), men Lsound tok saken!
    Makan til kundeservice har jeg aldri vert borti! Og jeg har handlet i en god del nettbutikker.

Takker og bukker.

http://www.lsound.no

Andre erfaringer med Lsound?
    Del dem gjerne med oss!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Denne type tilbakemeldinger legges under forhandlerlinker slik at de samles på samme sted. Her kan du også gi karakter. Jeg har opprettet L-sound, med link: http://avforum.no/links/showlink.php...catid=newlinks

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke annet enn å henge meg på denne anbefalingen av LSound. De yter en super service som jeg vil påstå at man skal lete lenge etter hos andre firma.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Denne type tilbakemeldinger legges under forhandlerlinker slik at de samles på samme sted. Her kan du også gi karakter. Jeg har opprettet L-sound, med link: http://avforum.no/links/showlink.php...catid=newlinks
    Da lærte jeg noe nytt i dag også!
    Takker!

Newcomer Latsch sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det bare er nettleseren min som tuller, eller koster det faktisk 1100 å få tilsendt en PB12-NSD?
    Kommer nok til å kjøpe en før eller senere, men det blir nok litt senere om frakten er ca 15% av produktets pris.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Latsch
    Noen som vet om det bare er nettleseren min som tuller, eller koster det faktisk 1100 å få tilsendt en PB12-NSD?
    Kommer nok til å kjøpe en før eller senere, men det blir nok litt senere om frakten er ca 15% av produktets pris.

Slik er det desverre i norge om du bor gansk langt nordover.
    Ser det er 885.18 kr til midt i nord trøndelag

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også SVÆRT fornøyd med servicen fra Lsound.Selgeren lovte at PB12PLUS var bedre enn min Focal sub,så jeg kjøpe en slik.Bor i Arendal,men demorommet var nede så fikk ikke hørt den først.Fikk ikke kassa i bilen,og hadde jeg ventet noen timer hadde han kjørt den til meg med sin egen bil.Kassa gikk inn i bilen uten embalasjen,så den passet de på.
    Den var ikke like god som Focal subben,og da begynte han på tiltak.Først var jeg nede og fikk testtoner som han overførte på laptoppen og han skulle også på hjemmebesøk for å måle og kalibrere subben.Det ble aldri gjort,så fikk ikke hørt resultatet,for når dama fant ut at jeg ikke var fornøyd med den i utgangspunktet tvingte ho meg til å levere den tilbake.Den var ikke verdens fineste i en vanlig stue,hehe.
    Hvis noen som leser dette har problemer med SVS sammen med Focal vil jeg opplyse om at mange høyttalere fra Focal har snudd fase og det kan hjelpe å snu pluss og minus på høyttalerene.Det hjalp hvertfall hos meg.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Er også SVÆRT fornøyd med servicen fra Lsound.Selgeren lovte at PB12PLUS var bedre enn min Focal sub,så jeg kjøpe en slik.Bor i Arendal,men demorommet var nede så fikk ikke hørt den først.Fikk ikke kassa i bilen,og hadde jeg ventet noen timer hadde han kjørt den til meg med sin egen bil.Kassa gikk inn i bilen uten embalasjen,så den passet de på.
    Den var ikke like god som Focal subben,og da begynte han på tiltak.Først var jeg nede og fikk testtoner som han overførte på laptoppen og han skulle også på hjemmebesøk for å måle og kalibrere subben.Det ble aldri gjort,så fikk ikke hørt resultatet,for når dama fant ut at jeg ikke var fornøyd med den i utgangspunktet tvingte ho meg til å levere den tilbake.Den var ikke verdens fineste i en vanlig stue,hehe.
    Hvis noen som leser dette har problemer med SVS sammen med Focal vil jeg opplyse om at mange høyttalere fra Focal har snudd fase og det kan hjelpe å snu pluss og minus på høyttalerene.Det hjalp hvertfall hos meg.
    Focal er en sub som er mere beregnet til musikk siden den spiller bare mellombass og ikke spiller dypbassene som det SVS gjør.

Og det burde være kjent no at kalibrering av SVS suber må til for at det skal bli liv i vellinga :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Focal er en sub som er mere beregnet til musikk siden den spiller bare mellombass og ikke spiller dypbassene som det SVS gjør.

Og det burde være kjent no at kalibrering av SVS suber må til for at det skal bli liv i vellinga :-)
    Focalen er en litt dyrere sub og mer egnet til musikk,men til noen filmer spilte Focalen bedre.Mellombass er vel så som så,klarer -3db på 25 hz.Velodyne SPL 1000R var også innom og SVS-en fikk sisteplassen med god margin ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •