Credit where credit's due - Midgard

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Credit where credit's due - Midgard

Jeg har en relativt høy terskel før jeg blir imponert av en leverandør og service som ytes - de fleste leverandører burde vite hva de lever av og yte deretter - men Midgard/Snickers-Is yter sannelig "above and beyond duty".

Fikk hjem et par Oberon 6.1 for test i går. Fikk da hva jeg antok var problemer med kabel-tv signalet, og sendte en mail til Jørn Rune (Snickers-Is). Merk at denne mailen ble sendt lenge etter midnatt. Jørn Rune svarte fort, og vi mailet frem og tilbake et par timer - midt på natta. Han testet selv hjemme hos seg ved å kveile antennekabler rundt blokker, skrev lange mailer, etc., etc. - kjempebra!

Nå viste det seg jo selvfølgelig at alt dette skyldes problemer i en kontakt hjemme hos meg, noe jeg først fant ut senere. ops:

Ihvertfall, stort takk til Jørn Rune. Og - ja, blokkene blir værende!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Her snakker vi personlig service, ja...!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen grunn blir jeg ikke overrasket.Er ikke første gang vi hører om god service fra Midgard Audio! Sånn det skal være :-)

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare en jobb men også en livsstil for han :grin: Ingen sak å hjelpe kundene sine da. Syntes også han er en viktig bidragsyter til avforum.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MA er gud på service.. skulle bare sett når jeg "klaget" på at ICE frontene ikke var 100% like (ene var liksom blank polert ). Var vel nesten så han skrev: "Hvis DU ikke vil ha nye fronter.. så da.. JEG VET HVOR DU BOR!!" . Okei, ikke helt slik, men han fixa nye fronter på 1-2-3 (nå er servicen til emtech også kjempe bra da ).

Men jeg opplever samme service innstilling hos EC nå. Utrolig bra! Hifiklubben har også kommet seg betraktelig IGJEN i det siste syns jeg. Veldig fornøyd med alle disse 3 nå .

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Servicen fra MA og herreman Isen er absolut heilt perfekt. Dessutan klarar han å få svare på spørsmål nesten 24/7. Midgard Audio skal ha skryt for det dei tek føre seg.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for positive tilbakemeldinger. Jeg gjør i grunnen det jeg synes man bør gjøre som leverandør og entusiast. Det var nok en viss andel flaks at jeg ikke hadde lagt meg (noe jeg sjelden gjør veldig tidlig), men på den annen side bør man jo benytte muligheten for å lære av de problemstillingene kundene kan havne i.

Saken her, rent teknisk, er at man, ved ekstremt svake antennesignaler (som man jo får ved et lite brudd i kretsen) kan man få inn støy fra nær sagt hva som helst. Jeg mistenkte jo raskt problemet som har vært ved bruk av Denon-receivere, at man får problemer med forskjellige signajord potensialer når man har kabel TV tilkoblet, men her var det ulogisk nok bildet som var problemet. Jeg ba SEB om å prøve å flytte fysisk på forsterkerne, og siden flytting påvirket bildeforvrengningen surret jeg antennekabelen min rundt den ene forsterkeren i mitt oppsett og guffet opp til lyset stod og blunket i stua. Allikevel klarte jeg ikke å se påvirkning på bildet så jeg var litt i villrede. Kunne man faktisk ha så svakt antennesignal? Godt å få oppklart, og mange slike tester som den jeg gjorde med antennekabelen blir jo gjort nettopp som følge av problemer. Saken med jordpotensialet i receivere ble jo også oppdaget på samme måte, og da lærer man fort hvordan man skal angripe slike problemer.

Ekstra morsomt er det jo at SEB i tillegg har fått bedre bilde på TV enn på lenge

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må jeg si, det finnes en å annen kjede rundt om kring i det langstrakte land som har noe å lære av deg Snickers Dette høres ut som 110% service!

Andreas

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •