Slutt for Audiovector hos HFC - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 122 av 122
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ingen planer om å henge deg, Håkon. Slapp av...;-)

Som mye annet utstyr er det alltid snakk om matching av produkter. En annen ting er mange dårlige lytterom i butikker. Jeg har alltid opplevd Audiovector som litt sensitive på hva de matches med, og Hegel har heller aldri gitt meg den store opplevelsen. Derimot med noe "mørkere" elektronikk, og ikke minst rør, så har jeg hatt noen av mine beste opplevelser ever.

Primare fungerer topp. Av mer nøytral elektronikk har jeg selv god erfaring med Arcam. Denon er ingen "højdare". Har en AX4AV til test her hjemme nå, så jeg kan jo gi deg en liten tilbakemelding på hvordan det høres ut i løpet av påsken.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg har ingen planer om å henge deg, Håkon. Slapp av...;-)

Som mye annet utstyr er det alltid snakk om matching av produkter. En annen ting er mange dårlige lytterom i butikker. Jeg har alltid opplevd Audiovector som litt sensitive på hva de matches med, og Hegel har heller aldri gitt meg den store opplevelsen. Derimot med noe "mørkere" elektronikk, og ikke minst rør, så har jeg hatt noen av mine beste opplevelser ever.

Primare fungerer topp. Av mer nøytral elektronikk har jeg selv god erfaring med Arcam. Denon er ingen "højdare". Har en AX4AV til test her hjemme nå, så jeg kan jo gi deg en liten tilbakemelding på hvordan det høres ut i løpet av påsken.
    Du har nok rett, det blir feil å dømme et merke basert på erfaring med så begrenset utvalg av elektronik. Men det hjelper jo demo-opplevelser butikkene til HFC-kjeden fint lite... og det er vel kanskje noe av grunnen til at det selges lite hos de..

Er på jakt etter noen "enøk"-blokker til å styre eventuelle høyttalere, men det er helt klart interesant å høre om dine erfaringer med AX-4 og Audiovector.

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •