På tilbud til 8995,- (veil 10995,-)

Om høyttalerne er bra?

Jeg kjøpte de på lørdag og fikk 8995,- prisen når jeg spurte om jeg fikk finn.no prisen (var merket med veil-pris i butikken).

Dra og lytt i butikken i Torggt! Hyggelig betjening og du får lytte i fred...

Enormt bra bass uten å gå på akkord med resten av lyden - passer kjempebra i loftsstua mi (men kan sikkert spille i større rom). Passer meg også veldig bra lydmessig, da jeg egentlig ikke hadde lyst på en klump av en sub, men savnet dypbass til film.

Var litt usikker på om min NAD L53 var kraftig nok (4 Ohms høyttalere) - men ingen grunn til bekymring, virker faktisk som de er ganske lettdrevne. Jeg kunne heller ikke si jeg savnet noe i forhold til Naim CD og forsterker de hadde koblet høyttalerne på i butikken.

Oppsummert vil jeg si at både lyd og finish/kvalitet på disse er slik at 9000 faktisk virker som et ekte tilbud...

Eneste ulempe er evt at det kan bli for mye bass (lavfrekvens høres i resten av huset)... og at andre høyttalere du har plutselig kan virke bass-fattige...

*** OPPDATERING *** Gikk forbi butikken idag 8. juni, og så at lokalene stod tomme. Kjapp undersøkelse viser at butikken er konkurs per slutten av april ca.

Synd slike butikker med gode tilbud tydeligvis har vansker med å overleve kontra de etablerte.

Men høyttalerne er jeg fortsatt utrolig godt fornøyd med