Hva bør jeg gi for B&W 703?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 51
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva bør jeg gi for B&W 703?

Heisann,

Har kikka litt på ett par B&W 703. Men det viser seg at på den ene høyttalerene er en flik av fineren på topplate bak på høyttaleren ca. en cm. I omkrets.

Hva er denne høyttaleren vert da?

På forhånd takk!

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock: Bytter du ut H400 med 703..?? :-? Eller er det skriveleif og at det skal være 803??

Har du fått sjekket ang frakt forresten?? Send meg PM i såfall ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe nei, skal stå 703

Men nå er det ikke sikkert det blir B&W, fant bare dette tilbudet, og sjekker da hva de er vert.

Men valget står mellom, AV, Usher og B&W.

PM sendt!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finner du "alle" disse ødelagte høyttalerne? Tenker på de forrige ødelagte du så på: http://avforum.no/forum/produkt-og-prisjakt-audio/27700-audiovector-mi3-signature.html

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Hvor finner du "alle" disse ødelagte høyttalerne? Tenker på de forrige ødelagte du så på: http://avforum.no/forum/produkt-og-prisjakt-audio/27700-audiovector-mi3-signature.html

Hehe, de AV høyttalerne var fra hifi centeret. Disse B&W er fra Hifi Klubben

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være frekk, men tror du vil få problemer med å selge en høyttaler med skade på, med mindre du lar de gå grisebillig. Du har jo byttet både høyttaler og elektronikk noen ganger nå, så det er vel mest nærliggende å tro at det kommer til å ligge et par 703 til salgs på bruktbørsen snart.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke å vere frekk det. For det er jo sant det du snakker om. Jeg er også enig i at det kanskje kan bli vansklig å selge dem igjen....Hmm, skal få noen bilder av dem, så kan dere si hva dere mener. Og hva jeg bør gi for dem....

Ellers må jeg bare søke etter noen perfekte på brukten....

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEg hadde iallefall ikke solgt mine 703 noe under 15000kr. Men når jeg handla så ble jeg tilbydt 703 for 14000kr av han jeg kjøpte NAD S200 av. Med en liten skade, som er ubetydelig for lyden.. skaden var en 5cm lang rift, men den så du ikke på 1meters avstand engang. Men dette er jo samme fyren som solgte meg NAD S200'en til 8000kr.. med 5års forsikring og 3mnd gammel . Litt gal mann tror jeg. Han ga jo 17000kr for saken.

Men CDNT9 får du for rundt 10-12000kr da. Kan jo være intressange?! Tror du skal lete litt etter noen som faktisk selger 703 også. Virker på meg som at folk er veldig fornøyde med de.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei. Ja for det er jo ikke akkurat så veldig stort det merket som er på denne modellen jeg har sett på heller...Men klart det er surt med den skaden...

Ja, tror det er veldig vansklig å finne disse brukt. Da jeg hadde en ø.kjøpt annonse ute på markedet fikk jeg ikke noe respons i det heletatt!

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    JEg hadde iallefall ikke solgt mine 703 noe under 15000kr. Men når jeg handla så ble jeg tilbydt 703 for 14000kr av han jeg kjøpte NAD S200 av. Med en liten skade, som er ubetydelig for lyden.. skaden var en 5cm lang rift, men den så du ikke på 1meters avstand engang. Men dette er jo samme fyren som solgte meg NAD S200'en til 8000kr.. med 5års forsikring og 3mnd gammel . Litt gal mann tror jeg. Han ga jo 17000kr for saken.
    Kanskje han bare hadde bedre råd enn deg? Den Nad saken var det mange som sleit med å bli kvitt husker jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si kundeservicen til HFK Lillehammer ikke er så mye å skryte av.

For 4 dager siden snakka jeg med de ang. 703, jeg spurte da om ett bilde av dem. Men det kom aldri noe bilde. Også sendte jeg da en ny melding for 2 dager siden. Ja bildet er på vei...Men har fortsatt ikke sett noe bilde :???: Jeg handler ikke de B&W høyttalerene før jeg får se skaden!

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal til Lilllehammer til helgen, så jeg kan se om jeg får kikka på den skaden for deg om du vil. Mulig jeg skal innom der uansett.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Kanskje han bare hadde bedre råd enn deg? Den Nad saken var det mange som sleit med å bli kvitt husker jeg.
    Ikke i denne perioden. JEg ble jo nesten nedbomba av folk som ville kjøpe den.. men var nok noen som sleit med å få noe over 10k for den ja. OG ja, han hadde bedre råd enn meg . Tror han faktisk jobber som programerer hos Norman.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA, kanskje det er mine 703 du skal få bilde av .. mine skal nemlig byttes inn pga en skjønnhetsfeil under lakkering, ser det knapt da. Men er lillehammer som skal ordne opp i dette. Så er jo ikke utenkelig.

http://home.no.net/spurv/pictures/bw05.jpg <-- der ser du, til høyre av diskantpipa er det en "flekk".. men den synes knapt i normalt lys da.. så den ikke før 2 dager etter jeg tok bilde jeg. Trodde det var noe på linsa .

Men det er nok itl at jeg skal få nye (skulle bare mangle!!).

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomH
    Jeg skal til Lilllehammer til helgen, så jeg kan se om jeg får kikka på den skaden for deg om du vil. Mulig jeg skal innom der uansett.

Det hadde vert utrolig snillt av deg!

Og hvis du kanskje kunne hørt på dem i samme slengen, så hadde det jo vert helt topp av deg! For da vet jeg at alt er som det skal\ikke skal.:smile:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Må si kundeservicen til HFK Lillehammer ikke er så mye å skryte av.

For 4 dager siden snakka jeg med de ang. 703, jeg spurte da om ett bilde av dem. Men det kom aldri noe bilde. Også sendte jeg da en ny melding for 2 dager siden. Ja bildet er på vei...Men har fortsatt ikke sett noe bilde :???: Jeg handler ikke de B&W høyttalerene før jeg får se skaden!
    Tror det eneste som hjelper er å mase. Om de ansatte er like stressa i Lillehammer som HFK butikker ellers i landet tror jeg lett man glemmer slike ting. Prisen de skal ha er vel heller ikke så ille.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette ett sår i selve plata? Eller er det bare lakken som er feil?

For den jeg har kikka på er det en flik av fineren bakerst på topp plata.
    Men mulig det er din høyttaler...for de kan jo tydligvis ikke vise noe bilde for meg. Mulig det er fordi høyttaleren står hjemme hos deg

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Er dette ett sår i selve plata? Eller er det bare lakken som er feil?

For den jeg har kikka på er det en flik av fineren bakerst på topp plata.
    Men mulig det er din høyttaler...for de kan jo tydligvis ikke vise noe bilde for meg. Mulig det er fordi høyttaleren står hjemme hos deg
    De kan ikke legge ut noe for salg som står hjemme hos skorob. Kommer nok et par til på lagersalg lista snart....

Når det er sagt så er 703 en meget bra høyttaler. Den gang den kom gikk den i ring rundt de nærmeste brødrene selv fra Nautilus 800 serien. Jeg angrer bare litt på at jeg solgt mine

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke mine du får . Men men... Mine skal vistnok rett til B&W igjen.. mine er jo 100% ellers. Jeg er VELDIG forsiktig med utstyret mitt . Oh, gruer meg nesten til å få nye.. tok sykt lang tid å spille de inn . Men men.. Blir nice.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 703 og HTM7 i rosenut. Senteren er litt lysere i finishen. Er det vanlig at de er litt forskjellige i finishen. Betyr jo ikke mye, men er litt irriterende når de ikke matcher 100%.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •