Hva bør jeg gi for B&W 703? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HTM7 passer mye bedre sammen med 704. Bruker samme elementene som i 704 og 705.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer 8-Ball sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man hører jo til og med at vokal/stemmer er tilstede i 703 frontene når en har HTM7 senter ved filmbruk pga forskjellene. Samt at med en gang det som sjer (lydene/effektene) beveger seg ut til sidene så hører man fort at det er mer dynamikk og klarhet i frontene kontra senter, med HTM3S så er det som om lydkilden beveger seg sømløst i forhold. Det er muligens litt andre veien med HTM3S, at lyden er nesten bedre i center enn frontene. Men senter er den viktigste ht i et av oppsett.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 8-Ball
    Man hører jo til og med at vokal/stemmer er tilstede i 703 frontene når en har HTM7 senter ved filmbruk pga forskjellene. Samt at med en gang det som sjer (lydene/effektene) beveger seg ut til sidene så hører man fort at det er mer dynamikk og klarhet i frontene kontra senter, med HTM3S så er det som om lydkilden beveger seg sømløst i forhold. Det er muligens litt andre veien med HTM3S, at lyden er nesten bedre i center enn frontene. Men senter er den viktigste ht i et av oppsett.
    Ok, skal gi meg der. Tenkte at HTM3S opplevdes bedre fordi det er er en mye bedre høyttaler enn HTM7 og ikke nødvendigvis fordi den passet 703ene bedre. Men det høres ut som om du har testet dette, og da skal ikke jeg si noe mer på det. Jeg er i alle fall fornøyd. Har hørt om noen som kjøper en ekstra 703 som de bruker som senter. Dette gir nok den beste integrasjonen, men må se litt sært ut.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Heisann,

Har kikka litt på ett par B&W 703. Men det viser seg at på den ene høyttalerene er en flik av fineren på topplate bak på høyttaleren ca. en cm. I omkrets.

Hva er denne høyttaleren vert da?

På forhånd takk!
    Dersom du selger Helicon 400, har du vel råd til å kjøpe nye 703? Du burde få minst 23k for Daliene.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, veldig flotte svar å få her!

Det du sier 8-Ball, høres jo utrolig bra ut Det at høyttalerene klapper så godt sammen, det liker jeg!

Får nok ikke mer en 21k for Helicon...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan få en helt ny HTM3S til 16k. Helt ny (2-3uker gammel) og 100% strøken. Men hvis den blir for stor for 703, så vet jeg ikke helt....Eller kanskje jeg bør vurdere denne sterkt? http://www.hifiklubben.com/no/produk...er.htm?id=6040

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må jo vurdere hvorfor man kjøper høyttalere da. Hvis man har lyttet til høyttalerne og mener de er noe man kan leve med lenge, så skjønner jeg ikke helt problemet.

De har garantert nøyaktig like god lyd som en 703 yten noen småriper og en flik i fineren. 6000kr er da ganske mye penger spart for høyttalere som låter like godt til et sett til fullpris

Hvis man derimot ikke har tenkt å ha høyttalerne lenge, men snart selge de igjen stiller jo saken seg i et annet lys.

Selv har jeg 705 og er kjempefornøyd, og hadde de høyttalerne du refererer til hatt rett farge (svart) så ville jeg vurdert å oppgradere til den prisen der.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men nå har jeg en tendens til og plutserlig bytte høyttalere...+ at med de merkene der ville jeg blitt plaget av å se på høyttaleren heletiden. Jeg liker ikke skader.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.finn.no/finn/bap/object?f...7&pos=2&tot=51

Disse er jo forrgjengerne til 703. Kanskje noe å vurdere. Prisen er det jo ikke noe å si på, hvis de er 90% ok da . noen småriper er det sikkert.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt på siden, men likevel; hvordan kan det ha seg at man investerer såpass mye i høyttalere (og/eller elektronikk), og tar SÅ dårlig vare på produktene?

Jeg kan ikke huske hvor mange ganger jeg har gjort det klart for gjester, venner, kollegaer, etc at "you break, you pay".
    Spesielt på fester med jenter som ikke klarer å forstå at de holder rødvinsglasset sitt 20 cm unna et par høyttalere til 30k.

Ting som "hendig uhell" er uakseptabelt. Hadde høyttalerne mine fått en ripe, en flik eller blitt misfarget f.eks. av at rødvin ble sølt på siden, hadde jeg blitt GAL.

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at det er flere som tenker slik!! Jeg får bestandig denne: "Off, herregud, ta det med ro. Det går bra"

Ja, M-M! Sakli at jeg noen gang har fått igjen noe hvis hun har fu**et noe ja...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •