Er dette en god surround pakke?(Marantz SR-4300 + Audio Pro)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette en god surround pakke?(Marantz SR-4300 + Audio Pro)

Komplett hjemmekino

Benytt sjansen til å skaffe deg et supert
    hjemmekino-anlegg, med komponenter fra to av
    nestorene innen elektronikkbransjen: Marantz
    og Audio Pro. Anlegget består av:

Marantz SR-4300

Surroundreceiver med alt av lydformater og kraftig
    forsterker på 6x80 watt. Dolby Digital, Dolby
    Pro-Logic II og DTS. Radiodel med forhåndsinnstillinger.

Marantz DV-6200

DVD/CD-spiller med svært god lyd- og bildekvalitet.
    Leveres sonefri.

Audio Pro Cinema Room

Komplett høytalerpakke med fem satellitthøyttalere
    og subwoofer med 150 watts forsterker.

Spesialpris
    kr 10.998
    (inkludert 4 stk veggbraketter til høyttalerne)
    Veiledende pris: kr 16.569,-.

Er dette et godt/rimelig bra annlegg? Hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 10 000,- på annlegget, men syns at dette var et ganske bra tilbud.

Hva sier dere proffer? (jeg er ikke noen spesialist på audio).
    Tv og video/dvd er mer min greie, og jeg har fram til nå klart meg med et gammelt stereo annlegg ( Tandberg TR-1040A receiver & 2x BEOVOX S60 Bang & Olufsen høytalere). Men føler tiden er inne til å kjøpe mitt første surround annlegg.

Brugsområde: Hovedsaklig til Xbox/gamecube spilling (gamecube-n kjører pro logic 2, det er derfor viktig at annlegget jeg kjøper har det, samt dolby digital og DTS som denne receiveren har), til å se DVD-er og av og til litt pc spilling. (har SBlive 5.1 - med coax utgang)

Og sist, 5.1 er vel mer enn nok, jeg trenger vel ikke 6.1 EX eller 7.1, eller hva syns dere?

Tilbudet er fra mastercard- men fant et likt tilbud som en online shop hadde for en tid siden:

http://brataas.no/hifiutstyr/Mai_03_pakke.htm

Samtidig fant jeg ut at de hadde et tilbud på denne siden som gjelder denne uken, kanskje et enda bedre tilbud:

http://brataas.no/hifiutstyr/Tilbud_0343.htm

INFO:

Vi har nå gleden av å presentere ukens tilbud.
    Pakken består av enda bedre produkter nå enn tidligere tilbud :-)
    Fargen på receiveren og DVD-spilleren er sort!

Marantz SR-5300
    The SR5300 A/V receiver has six 90-watt discrete amplifiers (RMS into 8 ohms) and pre-set surround modes to re-create the sound and mood of movies, concert halls and stadiums. It has 6.1 channel audio pre-outs and S-Video and composite video outputs. DTS-ES, Dolby Digital and Dolby ProLogic II processing are built in to ensure access to Europe’s most established DVD video and audio standards. An FM/AM RDS tuner with 30 presets, pre-coded system remote control and OSD user interface all simplify the A/V experience. (mer)

Marantz DV-6200
    Looking for a superb DVD player that can replace your CD player while also looking for technologies that make life more fun? Then the Marantz DV6200 is your choice. The unique combination of CD-R/CD-RW playback, HDCD compatibility, MP3 playback and playback of DVD-videoand video CD makes this player unique in the market. (mer)

Audio Pro Cinema Room
    CinemaRoom är ett komplett röstmatchat hemmabiohögtalar set. Setet som består av 5 styck satelliter C.1, samt ace-bass subwoofern Cinema Sub, ger dig en perfekt hemmabio för Dolby Digital (5.1). En av satelliterna är utformad som en centerhögtalare och en special designad vagga medföljer för placering under eller över TV skärmen. Det medföljande väggfästet WB201 gör att satelliterna enkeltkan monteras på väggen. (mer)

Denne pakken har en normal pris på 18.595.-

Ukens tilbud er 10.990,- Inkl. MVA og frakt :-)
    Du sparer 7.600 kroner!

Intermediate SnOopy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var ikke denne pakken demonstrert og testet for Lyd og Bilde av en fra Neby i høst?

Tror dette er en ganske musikkalsk combo, men kan bli litt liten til film. (spesielt subben)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •