B&w

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: B&w

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w

Sorry hvis denne ikke skulle vært postet her:S
    Men lurte bare på, er B&W DM605 gode høytalere, bare sjekk linken, er det et bra kjøp?
    http://finn.no/finn/bap/object?WT.mc...pos=8&tot=3198
    MVH Tommy

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les annonsen en gang til.

Jeg leste den og fikk ikke inntrykk av at B&W ht fulgte med.
    (har forøvrig hørt modellen som heter B&W DM604 S3 og de spiller veldig bra)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida - høyttalerne følger selvsagt ikke med. Annonsen finnes også på AVtorget:
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=all&mypage=1

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ja. 605-ene er gode HT. Hørte de mange ganger på HFK før jeg kjøpte de. Skikkelig trøkk! Jeg har derimot ikke klart å få de til å trøkke her hjemme på samme måte. Rommet ødelegger dessverre endel. :???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei, B&W'ene følger ikke med desverre... Selger de nok aldri :)

<- se tittel...

Nå er jeg en veldig bass-glad kar, har egentlig 3 subber (2stk B&W DM 605s2 + 1 stykk B&W ASW-1000 inne på en 15-17kvm stor hybel. Dessuten har jeg ikke hørt på så mye annet, men jeg fikk tilbud på 605'ene for 3-4 år siden for 8000 og slo til! Dengang var dette drømmehøyttalerne for en 17-18 åring... Og jeg liker lyden i de veldig godt! Dessuten slipper man unna med effektkrav når man har innebygde forsterkere.

De spiller veldig dynamisk og med masse trøkk! Er mer basstrykk i 605'ene enn i subben, men subben fyller fint opp med dybden (kan noen ganger bli litt for mye bass og). Men på full guff bånner subben før 7"'ene i 605'ene har antydning til det.. Kan ha noe med at forsterkereren på ASW 1000 er rel. liten..
    Diskanten og mellomregisteret vil jeg også karakterisere som meget fint for min smak! Nå har jeg bare testa de sammen med Rotel og det låter meget bra! Vet mange har B&W + Rotel sammen.

Etter mitt bruk er 604 eller 603 e.l uaktuelt... Jeg bruker høyttalerne med bass instillingene bak på max, og liker å spille bassrik musikk. Dette er helt klart det viktigste for min smak... Før B&W hadde jeg Ljudia-høyttalere som var helt ok til prisen, men er en helt annen verden enn dette her...
    En veldig allsidig høyttaler som jeg kan anbefale på det varmeste! Tåler masse juling + enormt bra lydkvalitet og trøkk + innebygd forsterker....

Sånn.... måtte bare skryte litt av de siden dere lurte...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •