HiFiklubben og service - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 50 av 50
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ice
    Etter at jeg klarte å knekke diskanten og mellomtonen i min B&W Nautilus 802 har jeg ringt Hifiklubben Marcus Thranes gt Oslo minst 100 ganger på 4 dager uten å få svar.

Sendte så mail men har ikke fått svar på denne heller, det er nå fire dager siden!

Traff til slutt en seviceminded person på deres supporttelefon men han kunne ikke sette delene i bestilling, det måtte en av butikkene gjøre!

Når man ringer på fellesnummeret for alle butikkene må man igjennom en haug med menyer før man blir satt over til nærmeste butikken eller så må man slå inn ett postnummer får å få en annen butikk. Så ringer det ei lita stund før samtalen blir brudt og man må begynne forfra igjen.

Traff en hyggelig fyr i Hifiklubben Bergen som ga meg priser (5500,- + 2400,-) og forklarte prosessen med å bytte elementene men han kunne heller ikke hjelp meg med delebestilling da jeg måtte ta det med nærmeste butikk.

Siden jeg bor 12 mil unna Oslo blir det jo litt tungvint og reise dit bare for å fortelle dem at de må bestille delene.

Dette kaller jeg ikke service!!! Lurer på hvor lenge jeg må være uten musikk..

3-4 ukers leveringstid sa han på servicetelefonen men da må jeg jo først få bestillt de jæ.....a delene!

Hifi Klubben i thranes gate er ikke serlig medhjelpelige..
    var innom der en gang å skulle kjøpe en forsterker, å var oppe å prøvde å finne en som kunne hjelpe meg litt.. jeg tror jeg ventet i butikken i en halv time før det endelig kom noen jeg..

de er heller ikke særlig flinke til å svare på mail...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klubben e vel ikkje akkurat di beste på kundebehandling, men di har vel goe og dårlige dager di og.....??

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ice: Skjønner frustrasjonen din. Selv hadde jeg blitt rimelig forbanna på en sånn sak.
    Min erfarning med HFK har vært veldig positiv. Både i Drammen og Fredrikshavn fikk jeg og kameratene teste ut masse. (på midten av 90-tallet dette). Begge gangene endte med kjøp.. Tønsberg var selger veldig hyggelig. Men å komme igjennom på telefon til Göteborg var helt håpløst
    Som nevnt, trolig ett storbyfenomen pga kundetrykk..

Men handler ikke på Hifi-klubben lengre ettersom de ikke fører de merkene jeg er på jakt etter

Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da var høyttalerne reparert....

Meget god service fra El-Service på Lillehammer. Leverte høyttaleren kl 0815 og fikk den igjen to timer senere reparert og testet av en meget hyggelig og serviceminded person. Hjalp til å bære også.....89 kg alene er jo ikke så lett.

Prisen ble 8663,- inkl 1 t arbeide + 12 mil kjøring på meg.

Noen her inne skrev at B&W hadde innbyttepriser men de defekte elementene fikk jeg tilbake som souvenir....hehe

Hele saken tok nesten to mnd......men jula har vel litt av skylda for det..

Hifiklubben Lillehammer skal i alle fall ha ros for rask og god service!

Nå blir det liv i stua!!!!! Ikke bare surround...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK i trondheim har ihvertfall en fantastisk service. Sendte inn min cambridge dvd 55 til trondheim på tirsdag rundt kl 12.00 Etter å ha snakket med dem tidligere på dagen. Onsdag 15.00 ringte de og sa jeg fikk en dvd 77 i bytte. Og idag var det bare å hente den Det kaller jeg service.

Newcomer hektorhake sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kimmern
    Hifi Klubben i thranes gate er ikke serlig medhjelpelige..
    var innom der en gang å skulle kjøpe en forsterker, å var oppe å prøvde å finne en som kunne hjelpe meg litt.. jeg tror jeg ventet i butikken i en halv time før det endelig kom noen jeg..

de er heller ikke særlig flinke til å svare på mail...

Kjenner meg veldig godt igjen der.. Ikke noen sympati fra meg.. Jeg folte meg som en dust da jeg ba de vise meg Benq prosjektor.. sammme naar jeg og en kompis skulle teste noen NAD forsterkere.... ikke bra

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    HFK i trondheim har ihvertfall en fantastisk service. Sendte inn min cambridge dvd 55 til trondheim på tirsdag rundt kl 12.00 Etter å ha snakket med dem tidligere på dagen. Onsdag 15.00 ringte de og sa jeg fikk en dvd 77 i bytte. Og idag var det bare å hente den Det kaller jeg service.
    Bare nevner at jeg var på jakt etter effekt-trinn til mine 803D før jul. Spurte en fyr på HFK i Trondheim og fikk følgende til svar: "Må itj finnj på å kjøp nå anna enj den største te` Classè. Fins itj nå anna som passe."
    Spurte om de hadde noe erfaring med andre merker enn Classè, og fikk til svar "at dæm bruk itj nå anna ennj Classè te B&W".

Sa da veldig høflig takk for hjelpen, dro så hjem og bestilte meg Parasound og ble storfornøyd med det.

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Bare nevner at jeg var på jakt etter effekt-trinn til mine 803D før jul. Spurte en fyr på HFK i Trondheim og fikk følgende til svar: "Må itj finnj på å kjøp nå anna enj den største te` Classè. Fins itj nå anna som passe."
    Spurte om de hadde noe erfaring med andre merker enn Classè, og fikk til svar "at dæm bruk itj nå anna ennj Classè te B&W".

Sa da veldig høflig takk for hjelpen, dro så hjem og bestilte meg Parasound og ble storfornøyd med det.
    Det der hørtes litt ut som en.. selger jeg ikke ville kjøpt noe av

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Kjenner meg ikke igjen på hva du her sier. At det er lang leveringstid er jo klart. De sitter jo ikke å ruger på gamle BW elementer!! Telefonsaken har jeg aldri hatt problemer med, bare å vente der, så setter den deg automatisk til nærmeste hifiklubben.

EDIT: ser du fikk "napp" på lillehammer. De er veldig vennlige ja. Men fyttigrisen, de kan være treige de også.. mine 703 høyttalere har 2 skjønnhetsflekker, som mest sannsyneligvis skjedde ved lakkeringen. Venter enda på nye.. 1 år siden jeg sa ifra (var vel ca rundt disse tider jeg fikk 703, kanskje 2mnd siden..) Men men, får maile dem igjen snart . de svarer på 1-2-3.
    Leveringstid på gamle ting er greit, men jeg vil kjøpe en NAD T785, og i Kristiansand fikk jeg beskjed om at det tok ei uke før den var hos dem, da jeg kom tilbake ei uke etterpå, dårlig og jævlig etter en bihuleoperasjon, så var det bare ett himla rot og ingen forsterker, og jeg måtte be dem om å ringe meg opp når de fant ut av hva som hadde skjedd. Utpå dagen dagen etterpå hørte jeg noe, og da var den ikke bestillt fra deres side en gang, men de husket at jeg hadde bestillt den. Fikk da beskjed om å vente til onsdag.. I dag er det onsdag og jeg fikk beskjed om å vente til fredag. Når fredagen kommer har jeg bestemt meg for at jeg vil ha avslag i prisen for all ventingen og rotet, ellers kan de rett og slett ha den på lager der og jeg kjøper den ikke.

Er bare sjeleglad for at jeg ikke betalte forskudd på 17500kroner.....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Amiga
    Kan nevne hva som gjorde att de mistet meg som kunde.
    Var kjempefornøyd i flere år, blant annet den gangen jeg kjøpte en CD-spiller og prisen ble satt ned med 500.- neste uke.
    Da jeg ved neste besøk kommenterte dette (mest for moro) fikk jeg velge varer for samme sum (valgte signalkabler).
    Kjempefornøyd. Men så......
    En stund senere var jeg innom for å sjekke ut høyttalere.
    Bestemte meg for ett par Snell E5.
    Kundebehandleren jeg pratet med gikk opp på loftet for å hente eskene, da de bare hadde demo paret igjen.
    Han ble da ropt ned av daglig leder som skulle ta bussen om 20 minutt.
    For å nå bussen måtte han gå på minuttet butikken stengte og ikke et sekund senere. Karen på loftet ropte att han regnet med å være ferdig å pakke innen det. Men det nyttet ikke (selv om jeg tilbød meg å kjøre ham, da han bodde i samme retning som meg). Jeg måtte kjøre 30km hjem og komme inn igjen neste dag for å hente dem.. Dum som jeg var gjorde jeg det..
    Etter ca. 1/2 år sluttet CD-spilleren å lese plater og jeg leverte den inn for reperasjon (garantisak).
    Da jeg skulle hente denne fikk jeg en kjempebeskjed.
    Jeg måtte betale ca. 600 kr. da det var min feil spilleren sluttet å virke.
    Grunnen var att jeg hadde halv langt hår, som av en eller annen grunn hadde hoppet inn i spilleren og ødelagt den.
    Da jeg måpende spurte om jeg kunne få se denne skumle hårballen, var selvsagt dette umulig....
    Jeg betalte og har aldri vært der siden...
    (Har samme hår fremdeles og den spilleren, samt alle andre har virket i årevis uten problemer )
    ......
    Har i senere tid fått høre det er ny daglig leder, men det frister meg fremdeles ikke å reise inn å kikke, har funnet en annen Hi-Fi kjede med service i mellomtiden :-)
    Hvilken har du funnet??
    Jeg er også lei av servicen på enkelte hifiklubben butikker, men så har jeg en lei forkjærlighet for NAD.....

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •