Valg av hjemmekinoanlegg til 5-6000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av hjemmekinoanlegg til 5-6000,-

Eg holder på å sette opp min første "hjemmekino", eller tv-stue er vell mer passende.
    Har allerede bestilt
    denne tv'en,
    37" viewpia som de fleste sikkert kjenner til. Vet det ikke er beste på kvalitet, men er en grei pris så.. :grin:
    Nå er eg på jakt etter ett hjemmekinoanlegg, som må inkludere dvd-spiller, reciever og høyttalere. Alt trenger ikke være i pakke, men bør ikke overstige 6000.

Har søkt litt rundt, og funnet noen alternativer:
    Yamaha HTiB3300
    DENON AVR-1306/DVD-1720/SYS-56HT
    Og diverse sett fra Pioneer:
    Oversikt

DCS-535
    DCS-424
    DCS-340
    DCS-333
    ..Ser at bortimot alle på den siden er innenfor min prisklasse? bruker dinpris.no som referanse, men prisene virket en smule snodige. Gikk ut ifra høyere nr = bedre modell?

Er ihvertfall dette eg trenger hjelp til. Tv'en har hdmi inngang, bør eg da prøve å få tak i en dvdspiller som kan bruke denne? Vil det ha noe å si i praksis? Har nettopp fått innlag fiber til huset, og vil få en del tv-kanaler over denne,aner ikke om det har noen relevans for valget mitt :-?
    Vil og gjerne ha en som støtter xvid/divx, om det er mulig. Både lyd og bilde er forsåvidt like viktig, men vet ikke hvor bra bilde det er mulig å få på denne tv'en. Om dere har andre forslag, tar eg gjerne imot dem! Disse er bare noen eg fant nå. Så langt heller eg mest mot anlegget fra Yamaha.

Setter stor pris på all hjelp eg kan få! Takk! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viewpia eit godt valg

Vil berre nemne at du har gjort eit godt valg av TV. Du blir nok positivt overaska. Med gode signaler er Viewpia betre enn mange vil ha det til.
    Sitat Opprinnelig postet av Kris D
    Eg holder på å sette opp min første "hjemmekino", eller tv-stue er vell mer passende.
    Har allerede bestilt
    denne tv'en,
    37" viewpia som de fleste sikkert kjenner til. Vet det ikke er beste på kvalitet, men er en grei pris så.. :grin:
    Nå er eg på jakt etter ett hjemmekinoanlegg, som må inkludere dvd-spiller, reciever og høyttalere. Alt trenger ikke være i pakke, men bør ikke overstige 6000.

Har søkt litt rundt, og funnet noen alternativer:
    Yamaha HTiB3300
    DENON AVR-1306/DVD-1720/SYS-56HT
    Og diverse sett fra Pioneer:
    Oversikt

DCS-535
    DCS-424
    DCS-340
    DCS-333
    ..Ser at bortimot alle på den siden er innenfor min prisklasse? bruker dinpris.no som referanse, men prisene virket en smule snodige. Gikk ut ifra høyere nr = bedre modell?

Er ihvertfall dette eg trenger hjelp til. Tv'en har hdmi inngang, bør eg da prøve å få tak i en dvdspiller som kan bruke denne? Vil det ha noe å si i praksis? Har nettopp fått innlag fiber til huset, og vil få en del tv-kanaler over denne,aner ikke om det har noen relevans for valget mitt :-?
    Vil og gjerne ha en som støtter xvid/divx, om det er mulig. Både lyd og bilde er forsåvidt like viktig, men vet ikke hvor bra bilde det er mulig å få på denne tv'en. Om dere har andre forslag, tar eg gjerne imot dem! Disse er bare noen eg fant nå. Så langt heller eg mest mot anlegget fra Yamaha.

Setter stor pris på all hjelp eg kan få! Takk! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke allerede har kjøpt anlegg vil jeg anbefale HTIB3300, har dette selv og er kjempefornøyd.

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dett er jo en gammel tråd, men dersom du mot formodning ikke har handlet enda, kan jeg anbefale deg denne kominasjonen som gir masse for pengene!
    Det budsjettet du har er veldig vanskelig å finne noe som er av god kvalitet, men dette anlegget kostet vel over det dobbelte.

SE HER !8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er kanskje viktig for deg å ha surround, men hvis du vil ha noe særlig god lyd i denne prisklassen burde du vel gå for et stereoanlegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •