dynavoice

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: dynavoice

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question dynavoice

Jeg er litt nybegynner på Hifi så jeg bare spør sånn helt generelt. Er Dynavoice noe å samle på? som for eksempel denne fronten: http://www.dynavoice.se/dynavoice-ho...icem85calvados

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

om audiovoice m-85

som jeg skrev til noen andre om disse høytalerne:

jeg må si jeg ble litt begeistret når jeg fikk lappen i posten om at de har kommet. når de kom i hus ble det bare bedre og bedre. de har ett stilig å elegant utseende og ikke bare det ytre er herlig det er lydbildet også! diskanten er klar å fyldig og i samsvar med bassene og mellomtonen er det bare herlig å høre på! den har bra dynamikk og klar lyd.. men jeg merket at lyden var LITT lukket å "kjedelig" den første dagen. men under innspillingen spiller den bare renere og renere! dette merker du! den har 2 8"basser 2diskanter(ringradiator og softdome) og 6.5" mellomtone samt en proff bak ende med 4bassreflexrør (disse er det dempematter i slik at du kan bruke så mange reflexrør som passer for deg) et "high end" terminal med mulighet for å dempe/høyne diskanten. dette er en herlighet jeg unner alle hifientusiaster!

ps:det følger ikke med de spikesen som er på bildet av de og bruksanvisning følger heller ikke med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •