Noe nytt om når Yamaha RX-V2600 kommer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noe nytt om når Yamaha RX-V2600 kommer?

Ser på svenske butikker at den antas å komme i salg i midten av desember i Sverige, og på engelske forumsider ser jeg at mange har bestilt den og holder på å vente vettet av seg - noen som har hørt noe om når den kommer her i landet?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Styr unna de der møkka produktene. Kjøp deg ett merke med mer kvalitet.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Det var jo konstruktivt!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Det var jo konstruktivt!
    Hadde du vært oppe i det samme som meg så hadde du også forandret på synspunktet til yamaha.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen av oss har i grunn svart på trådstarters spørsmål da, men jeg har lest hva du har vært oppe i av problemer med Yamaha. Du har nok vært uheldig.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den vil nok komme rundt samme tid her som i sverige vil jeg anta, hvorfor skal de få produktene så mye før enn oss nordmenn.

Mens jeg først er her. Hva skjer hvis 1500'en ryker for 3 gang, den er jo blitt erstattet av 1600'en. Da vil vel vedkommende som kjøper min få denne?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bard.kuvaas@bi.no
    Ser på svenske butikker at den antas å komme i salg i midten av desember i Sverige, og på engelske forumsider ser jeg at mange har bestilt den og holder på å vente vettet av seg - noen som har hørt noe om når den kommer her i landet?
    Ta en telefon til Andrè på www.hifihuset.no. Han kan sikkert fortelle når de venter den inn.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, og du har HK nå ?! det er jo de som har værst med retur da . Veldig ofte feil i de iallefall. Ikke hørt at Yamaha har hatt så store problemer iallefall.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den vil nok komme rundt samme tid her som i sverige vil jeg anta, hvorfor skal de få produktene så mye før enn oss nordmenn.

Mens jeg først er her. Hva skjer hvis 1500'en ryker for 3 gang, den er jo blitt erstattet av 1600'en. Da vil vel vedkommende som kjøper min få denne?
    Hva bruker du denne 1500'en til egentlig? :lol: Er denne forsterkeren erfaringsvis SÅ dårlig, eller har du fått et veldig uheldig produkt? Hadde jeg vært utsatt for dette ville jeg etter 3. gangs "uhell" forlangt et nytt produkt. En 1600 hadde jo ikke vært så dumt. 1 dårlig omtale av et produkt må veies opp av minst 10 gode, så Yamaha er vel tjent med å gjøre deg fornøyd vil jeg tro!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Heh, og du har HK nå ?! det er jo de som har værst med retur da . Veldig ofte feil i de iallefall. Ikke hørt at Yamaha har hatt så store problemer iallefall.
    Vel hvis det skjer noe med H/K så vet jeg at HFCK i stavanger ordner opp for meg ganske kjapt. Hadde problemer med forsterkeren i sa subben min, det ordnet de veldig fort. Så jeg er utrolig godt fornøyd med den kundebehandlingen og servicen i den butikken.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Hva bruker du denne 1500'en til egentlig? :lol: Er denne forsterkeren erfaringsvis SÅ dårlig, eller har du fått et veldig uheldig produkt? Hadde jeg vært utsatt for dette ville jeg etter 3. gangs "uhell" forlangt et nytt produkt. En 1600 hadde jo ikke vært så dumt. 1 dårlig omtale av et produkt må veies opp av minst 10 gode, så Yamaha er vel tjent med å gjøre deg fornøyd vil jeg tro!
    Vel jeg behandler alle mine produkter som gull, er det noe jeg er mest redd for i min bopel så er det lyd annlegget mitt. Kjører vincent mono blokker på frontene, det gjorde jeg på yamahaen også. Yamahaen blir så utrolig varm og den har ikke noe vifte for å kjøle den ned slik som 335'en har. Det kan jo hende at de sender meg en helt ny, gjerne 1600'en for jeg tar ikke imot noe annet ivertfall. Så da kommer det gjerne en helt ny 1600 tilsalgs her på avshop til en hyggelig pris

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg får i alle fall levert en 2600 i dag, så da regner jeg med at den ikke er så langt unna vanlige leveranser.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Andre i dag og den skulle være kommet til Sverige, så da blir det vel ikke så lenge å vente. Hva angår serviceerfaringer med mandagsprodukter er det vel atskillig viktigere hvilken forhandler man har med å gjøre enn hvem importøren er eller hvilket merke det gjelder? Forhandlere som konsekvent henviser forbrukerne til produsent/importør gjør ofte ikke jobben sin.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bard.kuvaas@bi.no
    Snakket med Andre i dag og den skulle være kommet til Sverige, så da blir det vel ikke så lenge å vente. Hva angår serviceerfaringer med mandagsprodukter er det vel atskillig viktigere hvilken forhandler man har med å gjøre enn hvem importøren er eller hvilket merke det gjelder? Forhandlere som konsekvent henviser forbrukerne til produsent/importør gjør ofte ikke jobben sin.
    Enig med deg i det siste. Hvis du følger med så får du kanskje en RX-V1600 billig!

Jeg skal til www.hifihuset.no ganske snart og høre på Cobalt 816 S. Tipper det blir en Yamaha RX-V1600 jeg ønsker meg til det oppsettet. Vi får se.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .... Yamahaen blir så utrolig varm og den har ikke noe vifte for å kjøle den ned slik som 335'en har....
    RX-V2600 har vifte. Det hørte jeg etter å ha hørt Gåte på 0dB noen støyfulle minutter. Heldigvis slutter vifta fort igjen når belastningene gir seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •