Lydmåler og DVE kalibreringsplate

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydmåler og DVE kalibreringsplate

Vet det er noen gamle tråder om dette, men lurer på oppdatert info om hvor det er billig og bra å kjøpe dette ?

Vet Av shop har til 299 + 650 + frakt

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er to produkter som kan anbefales på det sterkeste ihvertfall. Og nesten et must for innstilling av projektor og hjemmekino.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du få det noe billigere må du nok importere tenker jeg. Og heller ikke da er det veldig mye å spare. DVE kan nok fåes billigere hos f.eks play.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har allerede prøvd å bestille hos Dvdsoon som var mye billigere. Men de leverte aldri og har i praksis stjålet pengene......... (dvs har fått en kredit som skal refunderes men har ikke sett noe enda) Dette har gjort meg skeptisk til utenlanske internettforetak. Trodde Dvdsoon var seriøse, noe de ikke var !

Kjenner noen til Play (nylig erfaring)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnera
    Det er to produkter som kan anbefales på det sterkeste ihvertfall. Og nesten et must for innstilling av projektor og hjemmekino.
    DVE er nok kjekt, selv om en kan spørre seg om produksjonskostnadene til DVE forsvarer en tredobbel pris i forhold til milliardinnspillinger fra hollywood. Synes også kalibreringsmetodene i DVE er langt fra selvforklarende.

Lydtrykksmåler ser jeg ikke noe poeng i når de fleste recivere og prosessorer nå kommer med kalibrering og målemikrofon.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Har allerede prøvd å bestille hos Dvdsoon som var mye billigere. Men de leverte aldri og har i praksis stjålet pengene......... (dvs har fått en kredit som skal refunderes men har ikke sett noe enda) Dette har gjort meg skeptisk til utenlanske internettforetak. Trodde Dvdsoon var seriøse, noe de ikke var !

Kjenner noen til Play (nylig erfaring)
    Play er knirkefritt. Har alltid fungert glimrende for meg.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil
    Play er knirkefritt. Har alltid fungert glimrende for meg.
    Støtter dette, handlet masse hos Play og Play USA, senest for et par dager siden. Aldri noe kluss

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da tror jeg at jeg kommer til å prøve Play.

Takker for tilbakemeldinger.

Det er mange som mener det ikke er tilstrekkelig med de medfølgende kalibreringene i dagens recivere. Tror nok det er gunstig å kunne måle selv også og ikke overlate alt til automatikken. Pluss at en da kan måle bilstereo mm.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Heisann

Mottok DVE fra PLAY i går den 28.10 bestilte den 22.10 Ferdig levert hjemme i postkassa for kr 172,-

Meget fornøyd

Takk for rådet om PLAY

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Har allerede prøvd å bestille hos Dvdsoon som var mye billigere. Men de leverte aldri og har i praksis stjålet pengene......... (dvs har fått en kredit som skal refunderes men har ikke sett noe enda) Dette har gjort meg skeptisk til utenlanske internettforetak. Trodde Dvdsoon var seriøse, noe de ikke var ! Kjenner noen til Play (nylig erfaring)
    "Om det virker for godt til å være sant så..." Om du søker litt på div. forum så er du langt fra eneste personen som sliter med Dvdsoon... Kjenner 3-4 kamerter selv som har prøvd å bestille der og nå sitter med "verdilapper" og ingen filmer.

Har selv bestilt filmer på nett siden 1995 og har aldri hatt noen problemer sålenge du bruker litt folkevett og sjekker hva folk sier om sjapper du ikke kjenner til. Men om en sjappe er MYE billigere enn de andre, så kan jeg love deg at dem enten selger med null fortjeneste for å kapre kunder eller er prøver seg på en spansk en. Konkurransen mellom inet butikker er så hard at ingen av dem kan være spesielt dyrere enn andre.

Play.com funker fint og er en av de mest populære for tiden. Bare pass på at dem har på lager, ellers så kan ting ta tid.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •