Til folk som lurer på sjøfrakt med magnum har jeg brukt dette. Varen kom til magnum den 6januar , cutoff den 12 (tror jeg) , var i norge 1feb. Og nå tror jeg den venter på postkontoret mitt. Altså ca 1mnd med mindre du er veldig uheldig.

Prisen for varen 4000kr. Frakt og moms 2000kr , frakt fra tistedal 226kr. Så det ser ikke ut som jeg betalte moms for det magnum gjorde. Sparte kanskje 500kr på sjøfrakt men jeg har ingen hast med å få noe jeg har bestilt =) Med sjøfrakt burde det blitt rundt 8000kr for å få den SVS til tistedal også litt ekstra derifra. Min pakke veide 40kg (2x20kg , 2stk koli med UPS) og de ble trolig sendt med posten. Fullstendig smertefri opplevelse. Jeg bestilte 2stk buttkicker og selvom "the guithammer company" ikke sender utenlands så ba jeg om 230V forsterker og sa at de var til eksport.. Jada det gikk greit det

Totalt sett en helt grei opplevelse å handle med magnum sjøfrakt. Er det bare "småtteri" så kan jeg ta det med meg selv ,men 40kg er litt mye å ta i en ryggsekk og frakte med på flyet hjem.