Utenlands forsendelser

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utenlands forsendelser

Er det noen her som har handelet på fyndborsen.se? Hvor lang tid tar det å få en vare derfra? Jeg bestilte for ca 2 uker siden men har ikke fått noe enda. Varene ble sendt få dager etter bestillingen. I følge pakkesporingen ser det ut til at varen er sendt til norge. Noen som vet om det pleier å ta lang tid å få varene inn i norge, fortolling etc..?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk varer fra Fyndbørsen for noen uker siden. De var kjappe til å sende, men pakken dukket aldri opp...Etter litt over en uke begynte jeg å ettersøke den, og det viste seg at den hadde blitt liggende hos DHL i Oslo. De måtte ha mitt personnummer for å kunne fortolle den - når de så fikk det pr. telefon tok det bare et par dager før jeg fikk pakken. Talentløst opplegg! Fyndbørsen burde vite at DHL trenger mitt personnummer for å kunne fortolle - men det burde heller ikke være så vanskelig for DHL å kontakte meg for å innhente de nødvendige opplysningene! Ble irritert!! Prøv en telefon til DHL i Norge (810 01345), og kjeft gjerne på dem for at de ikke gjør noe for å innhente nødvendige opplysninger. Til meg sa DHL at jeg skulle ha fått et brev om dette, men det dukket aldri opp...

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksakt det samme skjedde meg. Har ikke fått verken telefon eller brev. Dette er jo ganske talentløst av DHL. Får se om ikke jeg skriver en mail til fyndborsen og forteller de at de kanskje burde innhente personnummer fra kunder i Norge...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var det som hadde skjedd med min forsendelse også. Og jeg ventet i 3 uker! uten å høre noe fra DHL...

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt OT:

Det er jo helt på trynet at DHL skal måtte ha personnummeret ditt for og fortolle en vare. Bestillte jo vare fra USA, brukte da UPS Air, og var ikke noe snakk om noe personnummer der.

Jeg er generelt litt restriktiv til folk som sier de trenger personnummeret ditt for å gjøre ditt og datt. Ville prøvd å få ut en fornuftig forklaring på hvorfor dette er nødvendig. Da andre firma ikke trenger det.

Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som skrevet i flere tråder tidligere har også jeg hatt dårlig erfaring med dhl. Måtte også ringe for å høre hvor varen ble av, og fikk da vite at jeg måtte betale inn mva før de leverte pakken til meg, faktura kom ikke på tale. Gidder ikke å gjenta alle mine frustrasjoner igjen, men hadde kanskje vært en ide hvis alle som er misfornøyde sier fra til fyndborsen at de potensielt taper kunder på at dhl er vanskelige å forholde seg til. Kanskje vi kan på virke dem til å benytte en annen speditør?

G

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde nok vært en god ide for fyndbørsen. For de som ikke følger opp forsendelsen er det jo raskt å tro at det er Fyndbørsen som er treige. Må forøvrig si meg svært godt fornøyd med Fyndbørsen som har svart meg på alle mail på få minutter og som har tatt kontakt med DHL for å finne ut av saken.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig. 20 timer etter at jeg ringe DHL hadde jeg sub'en på døra! Kan bare undre på hvor mye tid jeg hadde spart om de hadde hatt mitt pers.nr. med en gang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •