Klipsch promedia 5.1 ultra

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer CurSi0 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch promedia 5.1 ultra

Jeg har tenkt å invistere i en ny høyttalerløsning. Jeg tenker på Klipsch promedia 5.1 ultra fordi jeg har gode erfaringer med Klipsch, og dette settet har fått gode anmeldelser! Bare se her
    Denne omtalen er relativt gammel, fra 2003, det vil vel si at jeg kan finne dette settet til en god pris? På Klipsch sine sider selger de dette settet til $349, hvordan vil prisen bli hvis jeg finner en norsk importør? Er det audiocompaniet.no jeg bør henvende meg til angående kjøp av dette settet?
    Har settet innebygget surround dekoder, slik at du bare kan koble settet digitalt til dvd spilleren?

Er det en grunn til at ikke flere har slike Klipsch sett i hjemmekinoen sin? :-?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel et surround sett ment for Pc-bruk!

Newcomer CurSi0 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Dette er vel et surround sett ment for Pc-bruk!
    Ja, men det hindrer vel ikke å bruke dem som hjemmekinohøyttalere? Har lest myye bra om disse høyttalerene!

Newcomer esp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kikket også på dette settet for en stund siden, men slo det fra meg. Det inkluderer ikke en dekoder, og settet er vanskelig å få tak i. Dekoderen heter 5.1 DD. Info finnes på www.klipsch.com, pris på denne vet jeg ikke.

ProMedia 5.1 Ultra, det største settet, lages visst ikke i 220v versjon. Ja, det står på www.klipsch.com at det lages, men etter en del research fant jeg ut at dette ikke var tilfelle. Det er en stund siden jeg kikket på det, så det kan være at det er i produksjon nå.

Ingen firmaer i Norge ville importere 110v versjonen iallefall. Prisen ble antatt å havne på 5000kr cirka.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •