Fraktpriser SVS, Nord- vs Sør-Norge og Lsound vs USA

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fraktpriser SVS, Nord- vs Sør-Norge og Lsound vs USA

For å tilfredsstille nysgjerrigheten min sjekket jeg fraktprisen på en SVS PB10 fra Lsound, og den kom på friske 1051 kr. Hvor mye må dere "søringer" ut med fra Lsound? Og er det noen nordpå som har bestilt fra USA? Hvor mye kom det på?

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor i Drøbak og måtte ut med 505 kr. for min. Det var ganske bra pris syntes jeg.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekket for moro skyld en PB12 Plus, da fikk jeg nærmere 1400 bare i frakt.. Damn.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd fraktprisene skal bli såpass høye. Selve prisene virker jo ellers bra. Lønner seg nesten ta turen med bil da.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frakt på pb12+\2 kommer på 658kr hit, totalt 12713kr (akershus, kløfta).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er godt jeg bare bor 11km fra der vor L-sound holler til,så jeg kjører og henter.Tilbake til frakt jeg synes ikke det er ille ta turen med bildet blir dyrt det, og den blir jo levert på døra meget bra.
    V Hilsen B B

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BAKER BOY
    Tilbake til frakt jeg synes ikke det er ille ta turen med bildet blir dyrt det
    Du synes ikke 1400 kr i frakt innad i landet er dyrt? Broren min fikk en 42" plasma-TV for en stund siden, den kostet 300 kr å frakte oppover. Stefaren min fikk levert et stort våpenskap på over 100 kg, det kom også på noen få hundrelapper. Du kan ikke sammenligne med å kjøre og hente selv, det er ikke sånn det funker. La oss si at det kostet 5000 kr (for å ta et tall ut av luften) å få fraktet en sub fra USA, hadde det da vært billig fordi å fly til USA hadde vært dyrere?

Nei, det må da la seg gjøre for Lsound å ro i land bedre avtaler enn dette...

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frakt prisen på lsound.no er noe auto-greier og stemmer dårlig lengre nordover, hvis man ikke bor i Holkvika eller Knefjord.

Send de en mail og be om bedre fraktpris, så innhenter de spesifikk pris fra DFDS.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Send de en mail og be om bedre fraktpris, så innhenter de spesifikk pris fra DFDS.
    Nå har jeg fått svar på mail, og fraktprisen på sidene deres er satt litt ned. Frakt for PB10 koster nå kr 876, mens PB12 Plus er uforandret.

Edit: Jeg må nesten nevne at jeg fikk raskt svar på mailen, og det på en lørdag ettermiddag.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser nå at jeg sparte en del kroner på å bestille fra USA den gang da, i forhold til å kjøpe herfra nå. Men jeg har allikevel ikke noe negativt å si om Lsound når det gjelder dette, for det skal sies at prisoppgangen etter at Lsound begynte er mye lavere enn jeg trodde det ville bli på forhånd. Sammenlignet med andre merker er det jo ganske utrolig at de klarer å holde prisen såpass lav her i sammenligning med de amerikanske prisene. Eller; det viser kanskje at andre aktører har temmelig høy avanse?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå fått ny mail fra LS, og Lassesen skulle sjekke nærmere ang priser til mitt postnr. Så langt er det ingenting å si på servicen, noe som veier tungt når jeg skal handle.

Active oddk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte LS en mail ang frakt for en halvtime siden og svaret kom kjapt må jeg si :-) Det som sies om god service stemmer visst
    Her er svaret:

Hei,

takk for din ordre.

frakt innen Norge er dyrt, det er ikke til å komme unna desverre. Vi skal høre med DFDS til mandag om nye priser til mandag men det er faktisk gode priser fra før, med tanke på privat levering der det er stor risiko for at at mottaker ikke er hjemme.

Hvis du vil skrive et svar på avforum tråden kan du nevne dette hvis du er aktiv I diskusjonene. Det skal være klart at L-Sound gjør alt for å få kundens beste totalpris, og det burde prisene vise Odd Kjetil, med tanke på SVS prisene.

Jeg kan være enig at det er noe stort sprang I fraktkostnadene.... men frakttabellene brukes som alle fraktfirmaer bruker.

Ha en fin kveld.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •