Ok anlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Ok anlegg?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ok anlegg?

Er ganske ny med dette, har kun hatt et billig aiwa surroundanlegg med en ganske ok Jamo 8" Sub tidligere. Det er nå havnet på søppeldynga. Har tenkt å sette sammen et hjemmekinoanlegg med hovedvekt på film, men må og funke veldig bra til musikk.

Har funnet hva jeg har lyst på, men lurte bare på om noen hadde erfaringer med disse komponentene. Har sett at det er mange som anbefaler denne siden, og har selv funnet ut at de ligger langt under norske priser på disse produktene. Feks de høytalerne skulle Lefdal ha 4000 for.

H/K forsterker

Fronthøytalere

Centerhøytaler

Bakhøytalere

Og så har jeg fremdeles Jamo 8" suben fremdeles (SW 303E 70 W)

Total prisen jeg får oppgitt er 9562 exlusiv moms (Med frakt). Dette er jo svenske kroner, noe som blir ca 8400 NOK + 25% moms = 10500 Stemmer dette sånn ca? Og er den fraktprisen som er oppgitt reell? (900 SEK)

I og med at forsterkeren er 7.1 er det noe mere jeg burde ha? Eventuelt oppgradere med senere?

Takker for all hjelp på forhånd.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nå litt skeptisk til Yamaha-høyttalere, jeg. Men det er godt mulig de er bra, kjenner bare ingen som har dem, og har aldri hørt dem selv. Det er jo mulig de er bra, for alt jeg vet, men jeg tar det som et tegn at få har valgt dem. Fyndbørsen er rimelige, ja. De er vel spesielt rimelige på Proson og sitt eget XTZ-merke. Ellers ser jeg de har Infinity, Audio Pro og KEF også, så det burde være mulig å finne en bra høyttalerpakke til en god pris fra dem.

Fraktprisen er sikkert reell. Regn også med et gebyr til fortollingen. (Det koster ikke noe i toll, men det tas et gebyr fordi det skal gjennomføres litt papirflytting. Det kan hende dette er inkludert i fraktprisen, men det kan du spørre fyndbørsen om direkte). Slike gebyr ligger et sted mellom 100 og 300 kroner.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beste forsterker

Hva tror dere er det beste kjøpet H/K forsterkeren, eller denne Pioneer forsterkeren

Pioneer

Koster den ekstra mye pga THX, eller er den bedre?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha Pioneer bør du hvertfall legge på et laken og gå for 1015i. Personlig ville jeg valgt Pioneer over H/K om musikkgjengivelse betyr noe. H/K er nok litt kraftigere enn Pioneeren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •