Audio Pro Black Diamond til SEK 2995!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Pro Black Diamond til SEK 2995!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra, bare husk på at dette er forrige generasjons høytalere (V.1):wink:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OKI! Jeg lurte litt på det. Uansett går jeg bare i AV-abstinenser og venter på at et hus med hjemmekinorom skal dukke opp. Lite poeng i å handle inn noe som helst inntil jeg vet hva slags rom det havner i. *sukk*

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    OKI! Jeg lurte litt på det. Uansett går jeg bare i AV-abstinenser og venter på at et hus med hjemmekinorom skal dukke opp. Lite poeng i å handle inn noe som helst inntil jeg vet hva slags rom det havner i. *sukk*
    Du går ikke veldig feil hvis du velger deg V.1 til den prisen. Dette er tross alt veldig gode høytalere. V.1 ble også kåret til beste valg i "budsjett klassen".

Diskanten er ny på V.2 utgaven, og plassert på en litt annen måte (flytende), og bassen er endret litt, samtidig er høytaler kassekonstruksjonen endret slik at V2 utgaven har bassport under høytaleren.
    V.2 gir dyper bass, og føles mer dynamisk, samtidig som at mellomtone, og diskant føles høres mer oppløst ut, samtidig som den er litt enklere å plassere i rommet.
    Begge disse høytalerne er uansett ganske kresne på plassering, og trives best et stykke i fra veggen!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lagt merke til at du har Black Diamond og har fulgt litt med. V2 er absolutt en høyttaler jeg vurderer. Finner jeg et hus med et tilstrekkelig stort rom kan jeg handle 2 par Black Diamond + 1 par Black Pearl og 1 Black Vector. Kan bli et knallt 7.1 oppsett med en SVS 20-39 PC Plus!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg har lagt merke til at du har Black Diamond og har fulgt litt med. V2 er absolutt en høyttaler jeg vurderer. Finner jeg et hus med et tilstrekkelig stort rom kan jeg handle 2 par Black Diamond + 1 par Black Pearl og 1 Black Vector. Kan bli et knallt 7.1 oppsett med en SVS 20-39 PC Plus!
    Ja, det blir et knall 7.1 oppsett, og er jo glimrende til musikk også !!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •