Bananterminaler til veggmontering, hvor? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Snickers: Det viste seg at det er en kar rett nede i gata som selger Russound, for en gangs skyld kom jeg over noe jeg kan handle lokalt! :shock:
    Ja, Rikki. Har du sjekket ut Russound hos den lokale sjappa?
    Er på intens jakt etter terminaler for innfelling i vegg jeg også, så hadde vært spennende å høre hva du har gjort.

Skal ta å sende en mail til HFK og spørre om de kan skaffe veggterminalene til QED.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser unektelig stilrent og kult ut, men er skeptisk til mange koblingspunkter... Kan være interessant å måle litt på dette.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått svar fra HFK. De hadde ikke fått inn QED sine veggpaneler, men kunne skaffe Russound sine. Leveringstiden var 1 dag, og prisen for et enkelt vegguttak var 248kr.. Ikke billig for meg som må ha 6 stk.

Var panelene litt ned her (PDF) som kunne skaffes.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Ja, Rikki. Har du sjekket ut Russound hos den lokale sjappa?
    Nei. Sist jeg var innom var innehaveren på tur på ferie, men jeg kan jo sjekke om han er kommet tilbake.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..... og prisen for et enkelt vegguttak var 248kr.. Ikke billig for meg som må ha 6 stk.
    :shock: Gi meg morgendagen på å sjekke ut et par ting. Det virket irriterende dyrt...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    :shock: Gi meg morgendagen på å sjekke ut et par ting. Det virket irriterende dyrt...
    Skal du sjekke noen andre steder, eller noen andre typer?

Hadde vært fint om du fant noe litt rimeligere Jeg må ut med over 1600kr for de terminalene jeg skal ha :| Litt kjedelig sak å bruke såpass med penger på egentlig..

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, en anlegg er aldri bedre enn det svakeste ledd... så hvis noen skal ha høytaler uttak i veggen ville jeg ikke prøvd og spare en 500 lapp på en billiggere type. Jeg personlig ville fått fatt på noen terminaler som blir brukt på en høytaler av litt bedre kvalitet. Jeg ville brukt Audicetor Mi 1 sine ternialer. Om man bruker Mi1 eller et annet merke er vell helt opp til den enkelte. Poenget er bare å få det beste uttaket fra veggen, uten å svekke signalet for mye...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du sjekke noen andre steder, eller noen andre typer?

Hadde vært fint om du fant noe litt rimeligere Jeg må ut med over 1600kr for de terminalene jeg skal ha :| Litt kjedelig sak å bruke såpass med penger på egentlig..
    Har sjekket litt via jobben, men får ikke noe med bananplugger som er noe greit. Regner med bananplugger er den greieste og mest velprøvde koblingen.

Jeg personlig hadde ikke betalt 248,- pr uttak var det meg. Før hadde jeg satt på to tilkoblingskontakter på et blindlokk, evt sett om man fikk tilkoblingskontakter som passet på hullene i en antennekontakt.

Blir det aktuelt her kommer jeg nok heller til å satse på en høyttalerterminal, som vist på bilder tidligere i tråden. Jeg synes ikke det gjør noe at den er sort, ser faktisk stilig ut. Veggen er mørk grå her hvor det er aktuelt uansett. Eltek har jo noen rimelige og trolig mer enn gode nok terminaler som kan brukes.

Newcomer Blaudis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Biltema

Dette er vel et alternativ fra Biltema. Denne er beregnet på bi-wire men bøylen skal kunne fjernes. Går sikkert an å flukke av pluggene for å spraymale hvite. http://www.biltema.no/Archive/Produc...e/35-754_l.jpg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •