WebShop som selger Klipsch, med god pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 32
    Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WebShop som selger Klipsch, med god pris?

Har (nesten) bestemt meg for Klipsch RF/S/C-25 surround oppsett, men sliter med å finne en forhandler med gode priser.

I siste DVD&Hjemmekino var prisen på settet 20 000,- med RW-10 sub, tenkte å kjøpe uten sub i første omgang.

Noen som har en forhandler å anbefale?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Kan anbefale de to jeg har hatt med å gjøre i det minste:

www.jfssoundsystems.no i Drammen har veil. priser på sidene sine, men alt er jo prutbart. Han sender også over hele landet fraktfritt ved kjøp over 2 k.

www.purebeat.no har bedritne nettsider, men en svært hyggelig innehaver som også jenker på pris og gir deg et bra tilbud.

Jeg går svanger med tanker om rs-25 selv, så kanskje vi skulle alliert oss og fått pris på to par? :wink:

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.audioconcept.no

Her kan du høyre med eit "tilbud". :wink:

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Oslo Hi-Fi Senter, de skulle ha 21 500,- & 16 250,- uten sub

JFS Sound Systems har omtrent samme listepris som OHFS, har sendt de en e-mail nå.

Sendte en mail til purebeat.no for 4 dager siden, får ringe dem i morgen i stede. De har forøvrig samme butikkpris på RF-25 som OHFS.

Audioconsept.no er vel bare importør? Har sendt de en mail der jeg antok at de ikke solgte direkte, og spurte etter nærmeste forhandler, det var Næss & Linn i Harstad, ca 650km unna, så det er ikke bare "å stikke innom" :roll:
    Skal ringe N&L i morgen.

Skallknarpen, sammla kjøp kunne vel gått bra hvis vi bodde i samme landsdel i det minste Men det skader jo ikke å nevne at man er flere som leter.....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audioconsept.no er vel bare importør?
    Nei dette er en forhandler. Tror de har gode priser.

Audiocompaniet er importør

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, det ble for like navn... ops: Takker

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skalleknarpen
    www.purebeat.no har bedritne nettsider, men en svært hyggelig innehaver som også jenker på pris og gir deg et bra tilbud.
    Vil nå si at Purebeat er et totalt mislykket konsept. Har en kamerat som skulle ha seg komplett klipsch synergi sett. Skulle få litt av settet senere grunnet treg leveranse. Men ting kom aldri og fyren lovte og lovte... Til slutt lovte fyren at min kamerat skulle få et komplett reference sett som kompensasjon og han sa ja takk. Men så kom de resterende høyttalerne til det første settet og så trakk han tilbudet tilbake :shock:

Kameraten har hevet kjøpet og purebeat skulle hente høyttalerne hos han (Drammen) bår de skulle til oslo men de glemte det visst. Jeg anbefaler ingen å handle med den bedritne sjappa 8) :cry:

Får skryte litt av jfs i drammen. Det er butikken sin det!

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke legge meg opp i hvem som har gjort hva.

Vil bare si at så langt i pris-jakten har Purebeat & Audio Consept utmerket seg:

RF/S/C uten sub: 13500-14000,-
    RF/S/C & RW10: 17600-18500,- :shock:

+ frakt, der frakt avtalen varierte

Har ikke lyst å spesifisere nærmere på prisen, små variasjoner der frakt også spiller inn.
    Og noen liker mora, andre liker faren....

Dette er iallefall så bra tilbud at jeg ikke har råd å bare kjøpe front/center for siden å kjøpe resten

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde positiv opplevelse med Purebeat, men hentet selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine erfaringer med Purebeat baserer seg også på henting selv, tyder vel på at de ikke er logistisk på topp til enhver tid.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå lest test i dvd&hjemekino jeg og.

Og er nok en gang nullstilt.

Får inntrykk av at klipshene trenger en heavy duty forsterker.
    kjøpte en denon 3805 med klipsh rf serien i bakhodet.
    Det er jo en god reciver men neppe superkraftig.

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Audioconsept.no er vel bare importør?
    Nei dette er en forhandler. Tror de har gode priser.

Audiocompaniet er importør
    jeg prøve og kjøpe direkte , leste at di importert/forhandlet i norge på klipsch sine sider , men di bare henviste til andre butikker

EDIT: så at det var snakk om to forskellige navn der gitt ops:

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cdrom
    Vil nå si at Purebeat er et totalt mislykket konsept. Har en kamerat som skulle ha seg komplett klipsch synergi sett. Skulle få litt av settet senere grunnet treg leveranse. Men ting kom aldri og fyren lovte og lovte... Til slutt lovte fyren at min kamerat skulle få et komplett reference sett som kompensasjon og han sa ja takk. Men så kom de resterende høyttalerne til det første settet og så trakk han tilbudet tilbake :shock:

Kameraten har hevet kjøpet og purebeat skulle hente høyttalerne hos han (Drammen) bår de skulle til oslo men de glemte det visst. Jeg anbefaler ingen å handle med den bedritne sjappa 8) :cry:

hvilket sett i synegy serien ??

har akkurat fått et tilbud på sf1-sc1-ss1 og sub der fra

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ftz

Hehe.. hørte jeg B-vare kanskje...

Anyway, kameraten hentet frontene og sub selv og ble lovet center og bakhøyttalere fritt levert når de ankom. -Men de kom jo aldri da.. :lol:

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knut1
    Får inntrykk av at klipshene trenger en heavy duty forsterker.
    Har en JVC RX 774R som ble kjøpt i ørska for noen år siden. Vet så godt som ingenting om den.
    Regner med å måtte kjøpe ny forsterker etterhvert, men velger å begynne med ordenlige høytalere.

Får man en bra en for ca 5-7 000,- , noe som klarer å klemme gull ut av RF-25'ene?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Får man en bra en for ca 5-7 000,- , noe som klarer å klemme gull ut av RF-25'ene?
    Tja.. kanskje med en brukt en. H/K avr 5500??

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ftz

Hehe.. hørte jeg B-vare kanskje...

Anyway, kameraten hentet frontene og sub selv og ble lovet center og bakhøyttalere fritt levert når de ankom. -Men de kom jo aldri da.. :lol:
    vet ikke , han sier at frontene har vært testet , og at bak center og sub er nye , men prisen var rimelig bra i fårhold til andre plasser

http://www.jfssoundsystems.no/ skal ha ca 17k for dette sette og det er langt over den prisen jeg er tilbytt

Newcomer lamo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøp det på JFS det er ånkli butikk! purebeat er bæsj..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser det har vært litt storm angående mitt høytalerkjøp fra purebeat her ja! Kan ikke si at jeg er imponert over verken purebeat eller klipsch-importøren. Men,men her er greia:

Jeg bestilte et synergy surround-sett av purebeat i februar en gang. avtalen var det at jeg skulle hente det i uke 13, altså i slutten av mars. Da jeg dukka opp hos purebeat i uke 13 fikk jeg beskjed om at han bare hadde fått Fronter og sub, men han skulle få resten neste uke, altså uke 14. Han fikk det ikke da heller og etter det så har jeg bare fått beskjed om det kommer neste uke eller noe lignende flere ganger.
    I det siste så har purebeat vært hos importøren for å hente resten av settet, men det har det alltid vært no tull på lageret som at de ikke finner det o.l. Rett før helga nå så fikk jeg beskjed om at jeg kunne få et rf-10 sett og jeg sa ja takk. Da purebeat skulle hente det så hadde de ikke hele settet, men de hadde visst fått det resterende av synergy settet. Men dem fant ikke det på lageret heller så da fikk jeg tilbud om synergy center og rb-10 midlertidig.
    Da fikk jeg nok og sa at jeg ville heve kjøpet. Det var visst ikke no problem så purebeat kommer å henter frontene og subben hos meg på torsdag.... Men det gjenstår å se.... :cry:

Det ble litt mye men det er i hvertfall hele historien

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dønnschj
    Jeg ser det har vært litt storm angående mitt høytalerkjøp fra purebeat her ja! Kan ikke si at jeg er imponert over verken purebeat eller klipsch-importøren. Men,men her er greia:

Jeg bestilte et synergy surround-sett av purebeat i februar en gang. avtalen var det at jeg skulle hente det i uke 13, altså i slutten av mars. Da jeg dukka opp hos purebeat i uke 13 fikk jeg beskjed om at han bare hadde fått Fronter og sub, men han skulle få resten neste uke, altså uke 14. Han fikk det ikke da heller og etter det så har jeg bare fått beskjed om det kommer neste uke eller noe lignende flere ganger.
    I det siste så har purebeat vært hos importøren for å hente resten av settet, men det har det alltid vært no tull på lageret som at de ikke finner det o.l. Rett før helga nå så fikk jeg beskjed om at jeg kunne få et rf-10 sett og jeg sa ja takk. Da purebeat skulle hente det så hadde de ikke hele settet, men de hadde visst fått det resterende av synergy settet. Men dem fant ikke det på lageret heller så da fikk jeg tilbud om synergy center og rb-10 midlertidig.
    Da fikk jeg nok og sa at jeg ville heve kjøpet. Det var visst ikke no problem så purebeat kommer å henter frontene og subben hos meg på torsdag.... Men det gjenstår å se.... :cry:

Det ble litt mye men det er i hvertfall hele historien
    da er det sikkert dine høytalere han vil selge meg :P

hvor mye skulle du orginalt betale for hele greia ??

altså : sf1 sc1 ss1 og en KSW-10

må jo bare se om prisen jeg er tilbudt henger på greip

du kan sende i pm hvist du ikke vil si det offentlig

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •