Ønsker forslag til ny stereo, alle komponenter.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ønsker forslag til ny stereo, alle komponenter.

Hei!
    Er ny på avforum så dere får være litt overbærende med meg om jeg har plassert denne feil.

Jeg er en student på 24 år som har hatt noe erfaring med lyd opp gjennom årene. Begynte tidlig med bilstereo, og holder vel delvis på med det enda. Når det gjelder innestereo kjøpte jeg mitt første anlegg for 5-6 år siden. Det besto av kimber kabler, Patos B500, Rotel preamp, poweramp og cdspiller. Mener powerampen heter 971mkII elns. Jeg syns det spilte greit, men ikke mer enn det. Det første jeg gjorde var å bytte ut kimber-kablene med Mit Terminator 2(?) og fikk med en gang mer fylde i bassen og en litt mer sprudlende diskant. Jeg solgte så hele Rotel anlegget men beholdt høyttalerne og utvidet med senter og bakhøytalere fra Patos når jeg ble bitt av surround-basillen og kjøpte Yamaha Rxv 800 og Philips DVD957.

Dette anlegget hadde jeg så i mange år, og syns det fungerte greit til sitt bruk. Men også disse komponentene ble solgt, og etter litt om og men byttet jeg til meg noen Patos B400 som jeg har nå. Flyttet i høst og deler nå stue med en som har Sony FA30ES forsterker og det er nå den jeg bruker på høyttalerne. Det fungerer helt greit det, men trangen til bedre lyd har kommet snikende. Har nå også satt av 500kroner fast i måneden til cd'er da jeg har blitt skikkelig lei lyden av mp3. Og selv om komponentene som nå står i stua er billige og på ingen måte high-end, fikk jeg litt gåsehud av spor nr 11 på Madrugadas Industrial Silence som kom i posten idag. Mens jeg skriver dette innlegget sitter jeg og hører på Eagles - When hell freezes over.