best pris på Blue Diamond v2 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

best pris på Blue Diamond v2 ?

Hei, noen som har noen tips om hvor man kan få best pris på disse i norge ? ser det er en del her som har ok erfaringer med fyndborsen, noen som har handlet fra technistore ?

takknemlig for innspill

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, har jo den høyttaleren selv og sjekket endel før jeg handlet.. Ingen i Norge kan matche fyndborsen. Nå forhørte jeg meg om et sett da, med Blue Diamond, Black Vector og Black Pearl. 14500kr. Ikke så ille. Klarte å få prutet samme settet ned i 16500kr i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jeg spørre om hvor du fikk tak i disse ?
    og er du fornøyd ??
    har nå fått tilbud til 12000 for disse i oslo området...

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat da jeg skulle handle i butikk, så jeg et par som var brukt så jeg gikk for de. Nedturen kom da jeg måtte bytte diskant. Men det er en annen sak. Har enda ikke fått tilbake go' forsterkern min, så jeg har igrunn ikke testet nok til å uttale meg. Men førsteinntrykket er meget bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser at dpnorge har de til under 12000, men etter å ha lest litt her på forumet er jeg litt skeptisk.... :shock:
    ece har de til ca 12000 også.

litt off topic: er det et problem med diskanten på Audio Pro ? synes jeg har lest at det er flere som har byttet dette...

tror jeg satser på å bestille poste restante til sverige og hente selv, ca 9000 kr evnt levert på døra til ca 10000,-

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Diskanten, tja si det... Handlet Black Vector og Black Pearl idag hos jfs sound systems ( hifi hjørnet ). Da tok jeg opp hva jeg hadde funnet ut om diskanten og at jeg nettopp hadde byttet en slik.
    Han sa han hadde spillt ekstremt høyt med en black vector uten at den tok skader, videre trodde han ødelagt diskant kom av forvrenginger fra for svak forsterker (noe som kanskje kan stemme, forrige eier hadde en middels yamaha og spillte høyt nok..) Uansett så watter jeg ikke opp de nye høyttalerne før Vincenten min kommer hjem fra service. Og skjer det da noe tull med en av diskantene, så er det garantert en fabrikasjonsfeil. Lever i håpet på at det ikke er det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du bra erfaring med jfs sound systems ? fikk greit tilbud der på mail i går, er de ok ?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør du meg er det en kjempebutikk. Er bare en fyr som driver den da, men har hendt at jeg har vært der timevis kun for hifiprat. Der får man all tid man trenger ved prøvelytting.. :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •