Sony STRDA50ES med støy i bakkanal - verdt noe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony STRDA50ES med støy i bakkanal - verdt noe?

Har nettopp kjøpt ny receiver da min gamle STRDA50ES hadde et problem med susing i bakkanalen i surround modus. Den fungerer fint i stereo, men som surround receiver er den dessverre ubrukelig. Har hatt den inne til reparasjon hos ServiceAvdelingen, men de fant ikke ut av problemet. Receiveren er amerikansk utgave, og må brukes med "stepdown transformer" for 220V-110V.

Siden jeg nå har kjøpt ny receiver har jeg ikke bruk for Sony'en lenger, men jeg vet ikke om jeg kan få igjen noe særlig for den med den feilen den har? Noen som har noen formening om evt. verdi? Som stereoforsterker fungerer den altså bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen mening? Er det urealistisk å håpe å få igjen et par tusenlapper for den? Kan legge ut en annonse for å prøve, men synes ikke det er bryet verdt hvis jeg kan vente meg mindre enn 1-2 tusen. Da tar jeg heller vare på den til jeg evt. trenger en ekstra stereoforsterker...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selges nå på qxl hvis noen er interessert...om ikke annet så for å se hvor prisen lander.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...amp;Catg=11971

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •