Høgtalere på auksjon - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    :lol:
    Fikk forøvrig et svar fra Netthandelen i går (om det kan kalles et svar) på hvorfor de beregnet en sånn fryktelig overvekt !
    På svaret så virker det som om det jobber "politikerspirer" der, eller ex politikere som er vant til å gi svar med masse tomme ord i !
    Jeg siterer:

"Heisann!

Vi sender alle postvarer som servicepakker.Vi følger da posten sine satser.

Disse satsene finner du på våre nettsider under "betingelser", "fraktbetingelser".

En betaler da frakt ut fra hvor mye varene du vinner på samme dag veier tilsammen.

Når du er innlogget og byr på produkter kommer det opp i høyre hjørne hvor mange produkter du har vunnet den dagen, hvor mye de veier tilsammen, hvor mye frakten blir totalt, eks.gebyr og totalbeløpet for det du har vunnet den dagen (inkl.frakt og eksp.gebyr).

Hvis volumet på en vare overstiger vekten på varen, er det volumvekten som gjelder. Det er dette posten tar betalt for og derfor det vi tar betalt for.

Enkelte produkter blir også sendt i egne kolli pga. volumet.

Dette skal komme opp når du er innlogget og byr på varer i høyre hjørne. Der står det hvor mange kolli varene blir sendt med.

Hvis du vinner en auksjon på en vare som blir sendt i egen kolli, står dette oppgitt i parantes ved siden av vekten på varen.

I alle forsendelser vi sender ut vil det ligge luft i pakkene. Posten tar betalt for denne lufta, og følgelig må vi gjøre det samme. Dette legger vi på som ett tillegg på alle våre forsendelser, og fremkommer i totalsummen som står på ordren under frakt.

Mer om våre brukerbetingelser kan du lese om på våre nettsider under "betingelser", "fraktbetingelser" og "fraktberegnet vekt".

Med vennlig hilsen
    xxxxxxxxxxxxx
    netthandelen.no"

Med så mye negativ kritikk denne butikken har, og med disse extra gebyrene som kommer i tillegg til alt, så er det heller tvilsomt at jeg kommer til å handle noenting som helst derfra !

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner en somkjøpte disse høytalerne, jeg bor selv i søgne, han bor 300 m ifra netthandelen, han fikk ikke lov til å komme å hente de. Når han koblet de opp så spilte de dårligere enn eltax høytalere, han solgte de dagen etter på qxl for 950 kr han betalte selv 700 så han tapte ikke på det men uansett det er for dårlig at de skriver at dette er god kvalitet og de vil ikke nevne hvor høy prisen er pga masse viss vass, styr unna netthandelen

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheOgre
    Kjenner en somkjøpte disse høytalerne, jeg bor selv i søgne, han bor 300 m ifra netthandelen, han fikk ikke lov til å komme å hente de. Når han koblet de opp så spilte de dårligere enn eltax høytalere, han solgte de dagen etter på qxl for 950 kr han betalte selv 700 så han tapte ikke på det men uansett det er for dårlig at de skriver at dette er god kvalitet og de vil ikke nevne hvor høy prisen er pga masse viss vass, styr unna netthandelen
    De kjøper de sikkert inn for en 50 lapp... Bare skrot!

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med antiloop.
    Kjøpte et par billig-høyttalere til lillebroren min, og kvaliteten glimret med sitt fravær. Dårlige elementer i en dårlig kasse.
    Bare fordi de ser halvveis ok ut, så går de som varmt hvetebrød.
    Og at netthandelen er en useriøs aktør, tror jeg er klart og tydelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så lenge du holder deg til kjente merker når du handler på netthandel så er det greit
    har kjøpt komfyr og oppvaskmaskin av merket simens og tjente flere tusen kontra butikkpris
    jeg bor i kristiansand så jeg kunne bare komme innom å hente varen

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan-ago
    har kjøpt komfyr og oppvaskmaskin av merket simens og tjente flere tusen kontra butikkpris
    Har du kjøpt andre merkevarer også?, som pumma, nice, addidas, Ralf Laruen o.l?

Sorry, men jeg måtte bare.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant høytalerne jeg, gitt 8)

Sjekk ut soh.com.cn men ikke forvent å bli no klokere :shock: Fant ikke akkurat denne modellen (latterlig tregt kinesisk internett), men de veier uansett ikke i nærheten av det netthandelen sier! Og hvorfor skulle de d?? Kostbare kvalitetshøytalere veier jo bare en brøkdel. Dette har jo med sunt bondevett å gjøre også.

Takk for bra research på netthandelen.no! Blir ikke no handling der nei

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville ikke si at de spiller sinnsykt dårlig men rommet mitt er kjent for å påvirke høytalerne da. eltax millenium spilte til og med bra på rommet mitt. hehe

EDIT: sier ikke at de spiller bra heller. men design messig så synes jeg de var drit råe. kjøp deg to og sett opp som pynt. hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SOH

Synes heller de ikke spilte dritt dårlig. Prøvde de med en Denon AVC-A10SE. Veldig tungdrevne høyttalere...litt for "bløte" i bassen og litt "kasse lyd" av bassen, men grei diskant og mellomtone. Hadde jo egentlig båss spannet klart når jeg fikk de kan du si Men man kan jo ikke vente seg så mye i den prisklassen, de var bedre enn forventet. Hiver mann inn en grei sub med disse så vil man ha ett surround sett til innbruddspris.

Venter på min ny innkjøpte Yamaha RX-V1500...skal bli morsomt å høre hvordan de lyder når de blir satt opp med romkorreksjon.

Disse høyttalerene er jo selvfølgelig bare en midlertidig nødløsning. Hadde B&W CDM7-NT tidligere men gadd ikke bruke 17K til på senter og bakhøyttalerene.

Er gale høyttalerene som hifi klubben selger av eltax kvalitet?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har også handlet litt på netthandelen, men egentlig bare hotellrom. Det funker egentlgi fint, bortsett fra at man må betale ekspedisjonsgebyr på dette (man får ganske enkelt bare en mail med en kode)... men men...
    også kjøpte jeg mobilabbonnement på netthandelen, fikk Chess King (som koster 80kr måneden) til 5,75kr måneden, og dette er jo ikke et produkt i den sammenheng at den kan gå i stykker, dette er jo et respektert mobilselskap. (har i hvertfall bare hørt ok om chess)...
    jeg har forrsesten også kjøpt noe drit... et 4 liters kjøleskap f.eks, det er f**n meg ikke plass til en halvlitersflaske brus i den engang.. :shock: hehe... kjøleskapet er av bomann-kvalitet, skal dog ikke bruke det til brus, men til å kjøle ned vann som skal igjen kjøle ned dataen min... (lydløst!!)

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: SOH

Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Er gale høyttalerene som hifi klubben selger av eltax kvalitet?
    Nei. Jeg mener iallefall at Gale er noen hakk bedre en eltax. Var på Hi-fi klubben og hørte på non Gale høyttalere i mai en gang ble veldig imponert, særlig til den prisen!

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jale
    har også handlet litt på netthandelen, men egentlig bare hotellrom. Det funker egentlgi fint, bortsett fra at man må betale ekspedisjonsgebyr på dette (man får ganske enkelt bare en mail med en kode)... men men...
    også kjøpte jeg mobilabbonnement på netthandelen, fikk Chess King (som koster 80kr måneden) til 5,75kr måneden, og dette er jo ikke et produkt i den sammenheng at den kan gå i stykker, dette er jo et respektert mobilselskap. (har i hvertfall bare hørt ok om chess)...
    jeg har forrsesten også kjøpt noe drit... et 4 liters kjøleskap f.eks, det er f**n meg ikke plass til en halvlitersflaske brus i den engang.. :shock: hehe... kjøleskapet er av bomann-kvalitet, skal dog ikke bruke det til brus, men til å kjøle ned vann som skal igjen kjøle ned dataen min... (lydløst!!)
    Dette er offtopic ,men jeg vil ikke anbefale et slikt kjøleskap til å kjøle datamaskinen din. Setter du inn en vanntank eller radiator så vil det bli fryktelig varmt inni det kjøleskapet siden det somregel bare sitter peltierelementer på 50-80W og det betyr at de kun kan kjøle ned 50-80W og når de kjøler ned 80W med varme så blir det generert 160W som vifta må fjerne.. Dette kommer til å bli en løsning som gir dårlige tempraturer og bråker mye

Peltier er en grei løsning til mye rart ,men ikke forvent deg noen resultater av dette.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •