Stor prisforskjell på billighøyttaler Tangent SR-500!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stor prisforskjell på billighøyttaler Tangent SR-500!

Jeg har vært og sett/hørt på et par høyttalere på Mosjøen Radio & TV.
    Det var et par Tangent SR-500 (prod. av Eltax, men under et annet merke) gulvstående høyttalere til den nette sum av 2495,- Men, så her en dag var jeg inne på komplett.no og fant de samme høyttalerne til 1195 + frakt!!! Det tilsavrer en prisforskjell på 1300 kroner (uten frakt)!!! Eieren av Mosjøen Radio & TV sier at det er gode høyttalere i forhold til prisen. Jeg hadde i grunnen tenkt å kjøpe dem, men nå er jeg i tvil. Mange av dere skikkelige entusiaster vil sikkert si at jeg ikke bør kjøpe de, grunnet at det er så "dårlig" lyd (synes dere), men jeg skal hverken spille klassisk eller Jazz. Jeg hører på Techno, Rap og Rock, og lurer på om de kommer til å passe til dette behovet???? Jeg kommer nok til å benytte de i hjemmekino senere.

Hvordan vil det bli med reklamasjon og innsending? Hvilken garanti har jeg?? Er litt skeptisk til å kjøpe på nettet, men når det er en prisfoskjell på 1300 kroner, så skal jeg vurdere det!

Link til komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303948&cks=PLC

Link til Eltax/Tangent: http://www.eltax.com/

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har selv ikke hatt noe Eltax av skikkelig kvalitet. Jeg hadde et Sorrundsett til 800kr en stund (mens de andre høytalerne jeg hadde på den tiden var ødelagt) og jeg fikk beskjed av noen kamerater at de ikke spilte så veldig ille. Jeg var naturligvis ikke enig (:P) ,men de synes det var bra.

Og jeg spilte mest metal,rock og rap og det hørtes ikke så gale ut så jeg ville nok ha prøvd å kjøpt dem. Nå er jeg litt skeptisk til frakten siden posten tar 189kr pr stk. Så du kan regne ca 400kr i frakt på høytalerne hvis mine beregninger ikke er helt feil.

Spør om en lytteprøve i butikken og hvis du liker dem kjøper du dem ifra komplett. Passer de ikke til behovet ditt kan du sende dem tilbake på angrefristen innen 14dager for å få pengene igjen (utenom de pengene du har lagt ned i frakt). Garantien er den samme som i butikk ,men går noe galt ville jeg nok ha kjøpt nye elementer (en naturlig oppgradering),men det er jo opp til deg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •