Prisdiskusjon SVS - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 36 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 709
    Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De trakk meg 0,33 usd, og ba meg om å verifisere det. De trakk ingen større beløp før det var gjort.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det mulig at VISA fryser et litt større beløp sånn umiddelbart, for å være på den sikre siden, og at dette noe senere blir korrigert?

Jeg skjønner ikke hvor denne hundrelappen ellers kan ha gått, for jeg har ikke kjøpt/bestillt noe annet med VISA kortet på nettet/utlandet.

Jaja - jeg får ringe Postbanken i morgen. Ganske idiotisk at det bare står BETALING UTLAND og ingen detaljer utover det. Får håpe de ser flere detaljer på skjermen sin.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skandiabanken her, og jeg rakk å svare SVS om beløpet på nøyaktig cent før de rakk å sende meg beskjed om at de hadde utført reservasjonen.

Hele verifiseringsoperasjonen var derfor unnagjort på et par minutter, og de ble mektig imponert! :P

57 cent var beløpet de trakk meg, og de holder seg alltid under $1.

Noe må være galt dersom beløpet er såpass høyt som du beskriver.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min PC-Ultra var ankommet Amsterdam på tirsdag og ble sendt videre derfra på onsdag med eta Oslo klokken 12.00 fredag. Det er ikke registrert noen ankomst i Oslo på trackingadressen så jeg lurer på om det er andre som har hatt trøbbel med å "se" når pakken endelig har ankommet moder Norge. Den burde jo vært her i landet nå? Har jeg forstått riktig at de sender den med tog fra Amsterdam? "TR 0000 TO OSL ETA OSL 1200/14"!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tommo min SVS sub skulle også være i oslo på samme tidspunkt og kan heller ikke se pakken ankommet oslo.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det står noe om når den har kommet til Oslo. ring NorCargo

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei..

Min PB10-ISD ble sendt fra Amsterdam den 10 jan. Snakket med NorCargo på torsdag. De sa at den blir fraktet med trailer til Oslo, ikke med fly. Grunnet stormen har det vært forsinkelser, og den ankom ikke Oslo før 14 jan. Ser forøvrig at min har kommet til Stavanger idag. Håper jeg får den på mandag!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RE sds

Kunne det vært mulig å bli invitert til en lokal demo? Hvis ja, send meg en PM. Vurderer SVS selv.

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sds skrev:
    Min PB10-ISD ble sendt fra Amsterdam den 10 jan. Snakket med NorCargo på torsdag. De sa at den blir fraktet med trailer til Oslo, ikke med fly. Grunnet stormen har det vært forsinkelser, og den ankom ikke Oslo før 14 jan. Ser forøvrig at min har kommet til Stavanger idag. Håper jeg får den på mandag!
    Du lager vel en grundig omtale av denne når du har fått testet den? Har selv begynt å sikle på denne lille saken som en oppgradering i heimen.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På trackingen står det bare nå den er beregnet ankomst i Oslo, men den er der som regel innen mellom 09.00 og 10.00.
    Så da er det bare å ringe Nor-Cargo, få dem til å fakse over papirene slik at du får betalt moms og avgifter og fakser tilbaker (evnt. mail og scanner).

Når du da har sendt kvittering på betalinga tilbake, ringer du Nor-Cargo får å sjekke. Er alt i orden så sender dem ut pakka samma dagen.
    Få tak i pakkenummeret fra Nor-Cargo når den blir sendt ifra Oslo for da har den fått et nytt forsendelsesnummer :!:
    Så ringer du ditt lokale Nor-Cargo kontor, når du ser den hvilket tidspunkt den skal være der, dagen etterpå eller 2-3 dager avhengig av hvor du bor.
    Så MÅ du be dem om å sende ut samme dagen (MÅ oppgi forsendelsesnummeret), for dem kjører ikke ut til privatpersoner samme dag så lenge det ikke blir gitt beskjed om dette :!:

Bare å spørre hvis det skulle være noe, dette er jeg spesialist på

HUSK! Her er det alltid åpent for demo hvis ønskelig

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestillt med BaxGlobal door-to-door.

Betyr dette du(Thlian) sier, at dersom man sitter på rompa og ikke gjør noe, så vil ikke suben bli sendt hjem til deg i det hele tatt? Og man får ingen beskjeder?
    Eller skal man gjøre det du sier kun for å korte ned på tiden det tar?

Synes det virker noe rart dersom man må ordne alt dette selv. Burde ikke NorCargo ringe/maile/sende brev til meg og gi beskjed om når de kommer etc.?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan alltids gå den lange veien om Nor-Cargo, men jeg har ikke tålmodighet til slikt!
    Så den måten jeg har nevnt er den kjappeste, ergo du ordner det meste selv. Derfor tok det bare en dag ifra subben kom til Norge og jeg hadde den i stua mi

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Sånn til opplysning, viste det seg at det første beløpet som ble "trukket", og som jeg så fortalte til SVS gutta, faktisk var kun en reservasjon VISA gjorde, som jeg trodde.

Nå ble beløpet endelig oppdatert, og jeg kunne sende mail med det riktige beløpet tilbake.

-Og da svarte Erik kjapt tilbake, og sa at suben sannsynligvis blir sendt i morgen!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite tips!

Istedenfor å bruke fax til NorCargo kan du betale med nettbank. Nettbankkvitteringen(etter overføring) kan du ta "bilde" av med "Print Screen" funksjonen og lime den inn i Microsoft Paint. Deretter lagre den som .jpg fil og så kan du sende den til Nor-Cargo. Betaler du før kl 12, så går betalingen igjennom samme dag. Hvis ikke så må du vente til neste dag. Det er kvitteringen for denne overføringen NorCargo vil se, ikke selve betalingsoversikten. Det gikk som smurt for min del.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Suben (PC 20-39+) +Equaliser Art 351+AVI DVD+Radioshack lydmåler i hus. Totalkostnad ble som følger:

Sub 6512
    Frakt 1500

Nor cargo betalte jeg kr. 1600 (ikke moms for frakten da) til.

Så totalt ca. 9600 da er alt betalt, levert på døren.

Nor-Cargo betalte jeg kontant til når de leverte den og de kjørte den ut samme dag som de fikk den inn på lager i Stavanger.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommo21
    Et lite tips!

Istedenfor å bruke fax til NorCargo kan du betale med nettbank. Nettbankkvitteringen(etter overføring) kan du ta "bilde" av med "Print Screen" funksjonen og lime den inn i Microsoft Paint. Deretter lagre den som .jpg fil og så kan du sende den til Nor-Cargo. Betaler du før kl 12, så går betalingen igjennom samme dag. Hvis ikke så må du vente til neste dag. Det er kvitteringen for denne overføringen NorCargo vil se, ikke selve betalingsoversikten. Det gikk som smurt for min del.
    Går det an?
    Tanken slo meg, men det er mange som krever stempel på kvittering ifra banken....

Harol: Hva betalte du kontant for når Nor-Cargo leverte den?
    9600, hm min ble bare 2500 dyrere :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalte kontant for momsen. Husk at jeg også bestile Art equaliser, AVI og Radioshack lydmåler til $140 i tillegg.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK - da er omsider min PC-Ultra på vei YEAH!

Hva er andre SVS-eieres erfarte transporttid fra Ohio til Oslo?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan tolker jeg disse ETA tallene? Er det antatt klokkeslett/dag? Det er det nærmeste jeg kan komme en fornuftig forklaring (vet hva ETA står for, men altså tallene).

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Hvordan tolker jeg disse ETA tallene? Er det antatt klokkeslett/dag? Det er det nærmeste jeg kan komme en fornuftig forklaring (vet hva ETA står for, men altså tallene).
    Det stemmer på en prikk. Estimert klokkeslett/dag.

Min regner de med ankommer Amsterdam i morgen kl. 07:25.
    (NW 18383503 FLT NW0068/20 ETA AMS 0725/21)

Etter mine kalkuleringer (basert på historikk i tidligere innlegg) skulle den ankomme Oslo på mandag, men mye kan selvsagt skje underveis...

Side 8 av 36 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •