Prisdiskusjon SVS - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 36 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 709
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    http://www.lsound.no/index.php?side...up=690&art=3012

"Mange kunder har til i dag kjøpt/importert deres subwoofere direkte fra SVS, med papirarbeid, lang ventetid og vanskeligheter for garanti og service..."

Dette er rett og slett løgn!!! Etter hva jeg kan ha lest av de som har SVS her, så tar det ikke lang tid, og service er 0 problem, siden SVS vistnok sender nye deler før du selv må sende inn nye (dette er noe jeg har lest i denne tråden av "erfarene" svs brukere).
    Selv har kamerater med SVS ikke syntes det har vært noe pes å ha med SVS å gjøre, og ventetiden er langt ifra lang. Ta og bestill en høyttaler ifra hifiklubben.no og SVS samtidig, er ikke mye som skiller disse på når du får tinga.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste kan vel skrive under på at dette har medført minimalt med papirarbeid.

Regner med at dette utsagnet er en (antatt etter hvert retrospektivt sett feilslått) kundemessig vinkling avtalt mellom lsound og SVS.

Men, at de går så langt som å nekte å shippe modeller lsound ikke kommer til å føre - akkurat det synes jeg er ulikt SVS' serviceomdømme, og noe jeg i mine villeste fantasier ikke hadd drømt om at ville skje.

Er det noe vi kan gjøre ifht. dette? En (i norsk målestokk) massiv mailkampanje...? Slikt kan vi jo ikke finne oss i.

Skal liksom det norske folk ikke lenger få mulighet til å velge blant SVS' rikholdige modellvclg nå da?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kjedelig å bli umyndiggjort, men jeg regner nå med at utvalget vil bli større etterhvert.

Papirarbeide, vel, forsåvidt så var det en del arbeide å finne ut av det hele første gangen

Ventetid, ja er du gal. Verifisering av kredittkort, og det å få den igjenom tollen tok en mindre evighet

Problemer med service og garanti, det vil jeg ikke si. Min PB10 fungerte ikke helt optimalt, og Tom V ga meg all den hjelp jeg behøvde, så mye at jeg ikke ville ta i mot alt faktisk. Men nå skal det sies at ikke alle er satt i stand til å pille selv så for de vil det være en fordel.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Jeg ble tilbudt å få tilsendt ny forsterker til min PB12-Plus/2 kun fordi den 'spraket' noe når jeg skrudde Gain knotten frem og tilbake. De måtte riktignok ha min forsterker i retur, men det ville ikke by på problemer (dette var altså fra USA, for et par uker siden).

Har sett litt på lsound sine sider nå, og designet er jo stort sett det samme som SVS sitt.
    Skal jeg komme med konstruktiv kritikk, må det være at det er en del skrivefeil, litt for direkte oversettelser fra engelsk, litt vanskelige setninger etc.

Ellers synes jeg det er spennende. Ser bra ut. Jeg burde jo strengt tatt ikke bry meg med dette, da jeg som sagt allerede har den suben jeg vil ha, men... Man blir litt 'glad i' SVS, og vil at andre kunder skal få best mulig service også.

Jeg regner nok med at utvalget blir større etter hvert, men de vil nok satse på bokser, ja. Jeg synes det er helt greit - det må jo da være SVS sin vurdering at boksene er like bra eller bedre enn tubene.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kunne godt oppgitt pris INK mva uten og måtte logge inn, det er vel de færreste bedrifter med momsfratrekk som kjøper slike subwoofere?

Active
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    398
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    John P.: Konstruktiv kritikk er noe vi tar imot med takk. Vi vet det er litt her og litt der... vi skal bli bedre på dette.

Diablito: Det er sant, men når det gjelder forskjellige moms satser fra de øvrige landene i Skandinavia, har vi måttet gjøre det slik... spesielt for finner og kunder fra andre land. Hadde alle hatt samme sats ville det ikke blitt gjort på denne måten.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare å ha en ekstra valgboks i tillegg til valutavalget, hvor en kan velge å vise med mva for et valgt land?

Active
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    398
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vi kunne ha gjort det slik men vi valgte å ikke gjøre det grunnet at det ikke skulle være en "fallgruve" for en kunde når det handles, tenker da på evnt feil mva i handlekurv osv.

Det kan være det blir endret noe med tiden... vi skal se på det.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når kan vi forvente at de 2 andre subbene i programmet er leveringsklare?

Newcomer AlfaThor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til dere som har bestillt selv i fra USA:

Hvor lang tid tok det i fra dere bestillte til sub'en hva i hus?

mvh
    Thor Atle

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En knapp uke...

Newcomer AlfaThor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    En knapp uke...
    Herlig!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok litt over 2 for meg. Verifisering av kredittkort, og tollbehandling var det som tok tid. Subben brukte kun 2 dager på overfarten fra USA.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er godt fornøyd med at det kommer en norsk forhandler og at det er den det er gjør det enda bedre da jeg har handlet hos ham før med en kjempegod erfaring.
    Det at svs bare var tilgjengelig via import gjorde at svs har vært totalt uintressangt for meg å kjøpe, selv med den gode kritikken de har fått her på forumet. Men nå åpnes en dør for oss med angst for "langtvekkistan" handel.
    Så da blir det vel kanskje SVS på meg også med tiden

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror nok at lsounds priser ikke blir så avskrekkende. Da vil sikkert også mange som (akkurat som deg) har "langtvekkistan-angst" finne ut at SVS er et høyst konkurransedyktig merke innen sub. Når de nå også (kanskje også like raskt i Norge) snart lanserer rene høyttalere - da blir det spennende å se om de har klart å føre kvalitetskonseptet over på disse.

Jeg venter i alle fall i stor spenning på lanseringskritikkene.

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom lsound-sida i dag og så at PB10 ligger på 5500,-.
    Hvor mye koster (kostet?) det å importere denne til Norge? Rundt 5000,-?

Noen som har noen anelse om hvor mye PB12 Plus kommer til å koste og når den også blir tilgjengelig her i Norge?
    Er det ikke realistisk med 9500-10000,- hvis man sammenligner med prisene på PB10?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står på sidene til Lsound at PB10-ISD koster 3992,- +mva som blir 4990,-
    (Men er jo noen butikker som tar mer for varen i butikken enn på webshoppen)

Prisene for ferdig importert har vel variert fra ca 5000-5500 avhengig av dollar og hvor i landet du skal ha den til etc

Min PB12-Plus i lønn kom på ca 10500,- (levert flyplass bergen) så i svart bør den havne under 10k ville jeg tro...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Diablito
    Min PB12-Plus i lønn kom på ca 10500,- (levert flyplass bergen) så i svart bør den havne under 10k ville jeg tro...
    Den er digg, og ville passet bra til mine Mi3 i lønn den.......

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide å bytte ut "tuben" din da? I følge Ron så er de nye PB12-Plus "much improved from those" om hvordan den vil være i forhold til 20-39 og 25-31PC+ så kanskje den vil fungere bedre på musikk for deg?

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Diablito
    Står på sidene til Lsound at PB10-ISD koster 3992,- +mva som blir 4990,-
    (Men er jo noen butikker som tar mer for varen i butikken enn på webshoppen)

Prisene for ferdig importert har vel variert fra ca 5000-5500 avhengig av dollar og hvor i landet du skal ha den til etc

Tenkte med frakt jeg, da ble det vel rundt 5500,-... Men det er fortsatt mulig å bestille fra USA eller?

Forresten så ville en PB 12 Plus i kirsebær matcha mine kirsebær-høyttalere ganske bra også

Side 32 av 36 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •