Prisdiskusjon SVS - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 36 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 709
    Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne har da en viss WAF:
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja , men.....

Heisann Eyvind

Ikke så vanskelig å være enig med deg der , men for å komme opp i ultra2 nivå må man vel ha 2 av disse , og da ble visst budsjettsprekken for hard å svelge. :cry:

Edit : Har forresten lurt litt på forsterkerne til disse . Teksten sier Crown K1 og bildet viser K2 . Disse har jo en ytelses differanse på 30 % :?

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thisaone

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rette sorten ja

Der tror jeg du traff spikeren på hodet ja Thlian.

Satser på at den fungerer bra her i rogaland

Registrerte at kjøp av disse går smertefritt med nettbank. men det skal vel ikke være noen problemer med handel uten å ha nettbank :? (jeg har aldri handlet over nettet før)

Ser for meg å prøve å få bestillt denne i morgen

Forbausende liten tilbakemelding ang. finish på disse i tre (er det bare jeg som har kravstor kone? ) :?

Hilsen forventningsfull gobble

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trir nok bare at svart passer best hjemme hos de aller fleste, det er mer nøytralt og trenger å tas hensyn til ved evnt bytte av høyttalere i framtida.
    Men se det fra en annen side, den her ville gjøre seg utmerket som kaffebord 8)

Hvis du hverken har nettbank eller tilgang på faks så tar det lengre tid med tanke på levering. For da tar det fort ei uke ekstra før Nor-Cargo registrerer betalingen inne hos seg.

Bare husk å henge på som en hauk med mail til SVS, få hjula til å trille slik at Visa-kortet blir verifisert så fort som mulig og subben blir sendt desto raskere fra Uniten

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Rette sorten ja

Sitat Opprinnelig postet av gobble
    Der tror jeg du traff spikeren på hodet ja Thlian.

Satser på at den fungerer bra her i rogaland

Registrerte at kjøp av disse går smertefritt med nettbank. men det skal vel ikke være noen problemer med handel uten å ha nettbank :? (jeg har aldri handlet over nettet før)
    Jeg bruker alltid Eurocard (Mastercard) til slike kjøp. Da slipper man også valideringsprosessen SVS alltid gjør ved visabetaling. Sparer et par dagers venting med andre ord.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Active
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    398
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første gangs bruk ved VISA tok det litt ekstra tid med valideringsprosessen. Men andre gang gikk smurt

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forbausende liten tilbakemelding ang. finish på disse i tre (er det bare jeg som har kravstor kone? ) :?
    Size: Approx. 19" wide, 26" tall and 29" deep. Weight: 190 pounds

Konklusjonen må være at du IKKE har en kravstor kone. Hvem synes egentlig at en lys trekasse på ca. en kvart kubikkmeter pynter stua?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mål på sub

Heisann

Tiger : Tror du ikke hun kjøper unnskyldningen min om at jeg trodde disse målene var CM........?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Mål på sub

Tror du ikke hun kjøper unnskyldningen min om at jeg trodde disse målene var CM........?
    Joda, damer fra Sandnes er vel greie sånn. En sub som er 19 cm x 26 cm x 28 cm og som veier 85 kilo høres jo...skal vi si...kompakt ut. :lol:

Men fra spøk til alvor. Gitt enkelte stunts fra andre brukere her på forumet, så kan det lønne seg å ha dama med på dette. Vi har jo sett "til slags" annonser rimelig kjapt etter at ny SVS er kommet i huset og man trodde man kunne lure dama.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja det var en spøk

Hei igjen

Joda , hun er klar over at den er stor

Det jeg imidlertid ikke har aksept for er å fylle stua med komponenter som ser ut som de kommer fra restesalget til billigbutikken as.

Hun er litt skeptisk til at jeg ikke kjøper sub fra B&W slik som resten av ht , men jeg klarer ikke få meg til å betale 50% mer for deres løsning som jeg ikke har klokketro på . det er jo høytalere de kan.

Det hele kalaset står og faller på er kvaliteten på finish fra svs. Så jeg håper svs walnut og B&W walnut matcher hverandre innen et nivå hun aksepterer.

Jeg kan heller ikke være kompromissløs på plassering av denne . Så midt på gulvet gjelder ikke hos meg. Alternativene er hjørnene på hver side av bildet . Evt. til nøds midt på langvegg (men da må jeg nok svare : ja selvfølgelig kjære til alt i minst et halvt år etterpå ) Så jeg håper et hjørne blir bra.

Har forresten sendt mail over havet nå for verifisering av visa , men de springer vel rundt etter påskeharen der også.

Forventningene vokser
    Gobble

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til. Selv betalte jeg med Visakort, men måtte ikke gjennom en verifiseringsrunde selv om det tilsynelatende er veldig vanlig. Du blir nok fornøyd med bassen.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg vet ikke om samarbeidet har gitt fysiske produkter ennå, men på sikt vil firmaet bak AV123 levere tre-kabinettene til SVS, og de har fått massivt skryt for trekvalitet og finish. Hvorvidt man liker ting i lyst trevirke blir jo en smakssak.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ja det var en spøk

Jeg kan heller ikke være kompromissløs på plassering av denne . Så midt på gulvet gjelder ikke hos meg. Alternativene er hjørnene på hver side av bildet . Evt. til nøds midt på langvegg (men da må jeg nok svare : ja selvfølgelig kjære til alt i minst et halvt år etterpå ) Så jeg håper et hjørne blir bra.
    For din egen del regner jeg med at ditt plasseringsvalg er basert på grundig kalibrering/måling/testing i hjemmekinoen's disponible areal, eller..... :wink:

Ser ut som SVS kjører en skikkelig kampanje nå:
    Du kan plukke "varer" for 100$ ved bestilling........uten tillegg i prisen. :wink: (RadioShack er et nyttig verktøy)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Avgjørelsen tatt

Da tror jeg at jeg har bestemt meg

pb12-ultra/2 i walnut finish blir bestilt i morgen , som tilbehør tar jeg radioshack , kalibreringsDVD og signalkabel

Fremdeles ingen problemer med bestilling door - airport her i Stavanger ?

Flageborg : Plasseringsvalg er dessverre tatt i mangel av alternativ , krysser nå fingrene for at " fisken vil fly "

Gobble

Active
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    398
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir vel preorder?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Preorder blir det ja

Dette blir en preorder ja , estimert shipping midt april , bør vel sjekke om de har nye sjær i sjøen her.

Betyr dette at ingen har fått sub i disse finisher ennå ?

edit : transportkostnad på min ultra 2 ble 390 $ door to door (355 $ door to airport)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt meg en svs 20-39pc plus håper dette blir bra

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg love deg. Fikk selv en 20-39 plus i januar, men har ikke fått testet den så mye. Men det jeg har fått testet den så er det meget lovende. Må bare få ferdig hjemmekinoen i kjelleren så jeg får testet den skikkelig. Får ikke lov å ha den i stua av sjefen :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

Jeg vurderer PCi 20-39 eller PB12-isd! Hvilken av disse er best for hjemmekino? Hva er total innpris på disse 2 cirka? Kan hente dem i oslo, så blir billigste frakten!

MVH Eirik

Side 22 av 36 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •