vurderer salg av mine kef r300

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vurderer salg av mine kef r300

hei, folkens

Har ikkje vært inne her på en god stund 😢

som tråd tittelen seier så vurderer eg og selge mine kef r300 da dem står og blir lite brukt, blir bare brukt til vanlig tv titting da jeg har rør forsterker og headset til musikk. har søkt litt for og prøve og finne noe prisgrunnlag men har ikkje funnet moen for salg.

Så tenkte og høre her hva derre tror ville vært en fair pris?
    Dem ble kjøpt for 3 år siden og betalt da om jeg ikkje hugser feil 14 lapper, hvit finish og ganske bra stand, den ene har fått et hakk i laken etter at en cd falt ned på den men ingen lydskader av det.

Har også en Maranz sr5007 recever som jeg da samtidig legger ut for salg, men regner med den ikkje er vært mange kronene

Tips mottas med takk 😊

MVH

Brusveen

Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg både eid r500 og r700, og r-serien til Kef er kjempe gode høyttalere. Når man har kjøpt dem nye og skal prøve å selge dem, så må man nesten svelge tapet. Dessuten er det litt tungt på bruktmarkedet for tida. Du sa at det var et hakk i lakken, hvor synlig er det?

Hvis du har god tid og ikke trenger pengene med engang, er det alltid mulig å sette en høyere pris på dem. Da kan heller de som har lyst på høyttalerne prute litt. På hifisentralen er det en som selger et par r700 til 14000 kr, det er ca halv pris. I og med at de ikke er 100% kosmetiske så kan du prøve å sette 7000-8000 kr til å starte med.
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

3. Takk Brusveen takket for denne posten
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar �� hakke er synlig om du veit det er der men har hat folk på besøk som ikkje har lagt merke til det før jeg nevner det.

har ingen hast med og selge dei, men problemet eg har hat tidligere er at om dem ligger for lenge ute så forsvinner dei på ein måte

så er vell store sjanser for at blir så mye styr mes og selge dem at en like greit venter.. er jo exstremt gode høyttalere..

Kanskje dem kommer godt til nytte når en får ny stasjonær pc ��

Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg nok ha beholdt dem om økonomien tillater det. De kan jo brukes som fronter, og også som bakhøyttalere om du engang skal ha 5.1 oppsett. R700+R600C+R300 ville ha vært kick ass kombo. Hadde R700 og R600C, og de ga ekstrem mye god lyd for pengene.

Med en passende forsterker så vil du mer glede av dem.
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samye83 Vis post
    Personlig ville jeg nok ha beholdt dem om økonomien tillater det. De kan jo brukes som fronter, og også som bakhøyttalere om du engang skal ha 5.1 oppsett. R700+R600C+R300 ville ha vært kick ass kombo. Hadde R700 og R600C, og de ga ekstrem mye god lyd for pengene.

Med en passende forsterker så vil du mer glede av dem.
    Min Marantz som jeg har nå er ok på dem, planen var når jeg kjøpte dem og forsterkeren at jeg skulle ha effektrin i tillegg men blei aldri noe av.. men lyden er fremdeles fantastisk, og gjør susen når en ser konserter eller programmer som Hver gang vi møtes.

Så får en se om dem blir "nedgradert" til bakhøytalere når økonomien og leiligheten tillater fult surround og da blir det fult kef som du nevner men inkludert Subben R400 som jeg er totalt forelsket i....

også har jeg akkurat bestilt ny pc så da blir dem koblet på der og kanskje dem blir meir "aktivt" brukt da.

Men takk for svar ivertfall

Lignende tråder

1. vurderer salg av cv 1215 se
    By espen-f in forum Høyttalere
    Svar: 3
    Siste melding: 01-02-2012, 00:22
  2. Vurderer salg av Pioneer PDP427-XA
    By otroean in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 1
    Siste melding: 12-08-2011, 18:06
  3. cv dc 15 vurderer salg i deler.
    By dc1515 tom in forum Høyttalere
    Svar: 0
    Siste melding: 04-08-2010, 23:25
  4. Vurderer salg av Barco Graphics 1209S
    By skfigved in forum CRT projektorer
    Svar: 19
    Siste melding: 10-19-2005, 15:18
  5. Vurderer salg av utstyret mitt, hva er det verd?
    By SuperHeMan in forum Høyttalere
    Svar: 4
    Siste melding: 09-10-2005, 11:06

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •