HD mp3 spiller til 2 laken. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv Shure E2c plugger - og disse er imponerende bra synes jeg... er riktignok rimeligste Shure modell (selv om disse er ganske dyre). Isolerer omkringliggende lyd bra, ikke noe kabel lyd (som jeg har merket), "god" bass og respons... :D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vurderer sterkt en zen micro jeg også. får gjennomsnittelig 4 av 5 mulige "stjerner" av amazon.com brukerene, og det er ikke værst når det dreier seg om 116 stykker. dessuten er det jo alltids noen som gir lavest mulig score, gjerne med begrunnelser som "my dad gave me this piece of crap for my birthday instead of the x-box i wanted! this is the worst gift ever, and my dad suxxx!".

er det forresten noen som har prøvd "the plug" pluggene fra koss? portapro er jo svært bra, men avogtil er det praktisk med noe mindre.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har The Plug, og kan ikke akkurat anbefale den; det er jo klin umulig å få dem til å sitte i ørene. Mulig jeg har sære ører, men gav opp etter en halvtime med prøving og feiling. Nei, gi meg konvensjonelle plugger.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror sennheiser har noen plugger... sennheiser er vel som regel kjent for kvalitet..

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg endte opp med en Zen Micro, godt fornøyd med valget, det eneste jeg har å utsette på den er at såvidt jeg kan se er det ikke mulig å hindre et lite hakk i lyden når den spiller sanger som glir over i hverandre (Lyserød Floyd er vel et greit eksempel)...vet ikke om Apples spillere klarer dette. Bedre batteri- og lagringskapasitet, samt lavere pris var uansett utslagsgivende for min del.

Men! Det er noe jeg lurer på, som av en eller annen grunn ikke er nevnt i manualen. Kan den lades via USB, eller må den plugges i vegg?

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser du ikke det når du plugger usb'en kabelen i pc'en da?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •