Diskantelement til Audio Pro Black Diamond

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Diskantelement til Audio Pro Black Diamond

Min datter har sprengt diskanten på sine Audio Pro Black Diamond høytalere. Noen som vet hvem som selger diskant uten om importør (Neby)? Synes de er dyre.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte element til min Black Vector for en stund siden! Tok dette gjennom buikken men ble sendt videre til Neby, så det virker som det er kun de som har elementer på lager....

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte element til min Black Vector for en stund siden! Tok dette gjennom buikken men ble sendt videre til Neby, så det virker som det er kun de som har elementer på lager....
    Pratet med Neby nå og prisen var ikke så skremmende som jeg trodde. De skulle ha 508,- for diskanten. Så valget ble alikevel Neby Måtte betale 2000,- kr for å skifte diskanter på mine Audio Pro Bravo FX10 en gang og syntes det var litt dyrt.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det med audio pro sine diskanter?
    Flere jeg kjenner, som har høyttalere derfra, har sprengt diskantene sine minst en gang...

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det med audio pro sine diskanter?
    Flere jeg kjenner, som har høyttalere derfra, har sprengt diskantene sine minst en gang...
    Jeg vet om tre stk som har AP. Datter, venn og meg. Felles for oss alle er sprengt diskant. Min kamerat som har AP Bravo FX10 blåste begge diskantene, jeg som har samme type gjorde også det. Jentungen tok knekken på det ene elementet. Alle tre hadde da dette skjedde H/K. Kamerat og meg har/hadde AVR 8500 mens datter AVR 3550. Jeg har ingen peiling på hvordan mine ble sprengt, men da jeg våknet etter en fuktig natt var diskanen og bassen på receiveren stilt på max. Noen hadde nok kludret med receiveren og fyrt opp litt for mye guffe. Min kamerat spilte sine rett og slett i stykker ved utrolig volum over lang tid. Tror uansett merke på elementer/høytalere man har så ville noe ha skjedd med de ved så dårlig behandling.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg skal formulere spørsmålet litt annerledes?

Hva er det med EIERNE av audio pro høyttalere? De popper diskanter over en lav sko :lol: :lol: :lol:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg skal formulere spørsmålet litt annerledes?

Hva er det med EIERNE av audio pro høyttalere? De popper diskanter over en lav sko
    Vi kjøpte høytalerne fordi vi ville ha oppmerksomhet. Eneste oppmerksomheten vi fikk var fra Neby

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •